Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger hjelp om trusseltelefon!

Justitiarius

Anbefalte innlegg

Halla, har nettopp fått en trussel telefon om at jeg skal bli banket av en gjeng bare fordi jeg har kranglet med en fyr om at det er stygt og røyke og bla bla bla... også nå har han sagt at han skal banke meg og familien min og herpe opp huset, han ringte nettopp fra skjult nummer, noen som vet om det går ann og spore opp skjulte nummer eller spore opp samtaler? Noen som vet hvordan jeg kan kvitt dette her? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halla, har nettopp fått en trussel telefon om at jeg skal bli banket av en gjeng bare fordi jeg har kranglet med en fyr om at det er stygt og røyke og bla bla bla... også nå har han sagt at han skal banke meg og familien min og herpe opp huset, han ringte nettopp fra skjult nummer, noen som vet om det går ann og spore opp skjulte nummer eller spore opp samtaler? Noen som vet hvordan jeg kan kvitt dette her? :cry:

7251493[/snapback]

Hvis du vet hvem han er så er det bare å anmelde det. Lettere kan det ikke bli.

Lenke til kommentar
Er ikke sikkert de mener noe med det, men det er uansett alvorlig det de har gjort, så det er bare til pass for dem at du anmelder ;)

7252285[/snapback]

Njaaa.. Kan både være lurt eller dumt. Noen folk driter i politiet og du gjør det bare verre hvis du andmelder. Er det fjortiss gjenger derimot..

Lenke til kommentar

hvis det er sånn at du er 17 og oppover, da kan det være seriøst og du bør anmelde det straks,slik at han skjønner at det å spøke med sånt ikke er lurt.hvis det derimot er slik at dere går på ungdomsskolen eller noe sånn , så bare blås i ham.

utstyr for og spore opp telefonnummere kan dessuten kun brukes av politiet for og finne savnede personer og ettersøkte kriminelle.

Det som overrasker meg er nemlig hvordan du kan få trusseltelefon bare for og ha kranglet med person om sin mening når om det stygt eller kult å røyke( jeg sier bare at det såpass usunt at det ikke er noe vits i og begynne med).

Mvh Campin Carl

EDIT: mamma har noe vettu og si denne gangen også.

hei,jeg jobber med ungdom til daglig å vil bare si at dette må du prate med noen voksne om. hvis truslene er reelle bør du faktisk vurdere å anmelde det.

Endret av Campin carl
Lenke til kommentar

7251493[/snapback]

Fikk tlf i dag om jeg skal få bank også :thumbdown: Noen av vennene mine møtte de på byen, og sa jeg bare kan vente på hva som skal skje :hmm:

Og gi faen i politiet, selv om de blir tatt for truseler, kommer det andre og tar deg, anmeld etter du har fått bank...

Endret av St-Cruz
Lenke til kommentar

Dumme drittunger som tror de er badass og truer med tøys.

Anmeld skittet, snakke med foreldrene dine.

Hvis jeg hadde en sønn som hadde blitt banket opp av en gjeng, hadde jeg mistet besinnelsen og banket dritten ut av ungene som gjorde det. Eller, vel.. Hadde jeg fått tid til å tenke meg om hadde jeg nok ikke det, men.. Ach so.. Hvis de er så feige at de gjenger seg opp..

Må visst skru av den sinte musikken.

Lenke til kommentar

7251493[/snapback]

Fikk tlf i dag om jeg skal få bank også :thumbdown: Noen av vennene mine møtte de på byen, og sa jeg bare kan vente på hva som skal skje :hmm:

Og gi faen i politiet, selv om de blir tatt for truseler, kommer det andre og tar deg, anmeld etter du har fått bank...

7254156[/snapback]

Tror han helst vil unngå bank.

Lenke til kommentar

anmeld det?, skaff tåregass. de blir redde og du får iallefall litt respekt, kansje. Jeg mener hvis de skal gå rundt å bjeffe på deg dag etter dag år etter år. ikke sant så må du gjøre noe med det å drite i frykten, men gjør det beste ut av det.

fortell det til foreldrene hans, så får han husarrest og skampryl. Ha også lekepistol bare på lissom, vet ikke de så blir de redde.

sa du til han at det var styggt å røyke?

hvor gammel er du?

må ikke si sånt?

la røykerne være i fred.

røykehets, vi er leie av det.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
anmeld det?, skaff tåregass. de blir redde og du får iallefall litt respekt, kansje. Jeg mener hvis de skal gå rundt å bjeffe på deg dag etter dag år etter år. ikke sant så må du gjøre noe med det å drite i frykten, men gjør det beste ut av det.

fortell det til foreldrene hans, så får han husarrest og skampryl. Ha også lekepistol bare på lissom, vet ikke de så blir de redde.

7254821[/snapback]

Du må på ingen måte finne på å gjøre noe av det jeg hevet ut i teksten jeg quotet, det slår tilbake på deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...