uberboss Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Denne kombinasjonen virker ikke.Noen som har noen forslag?Har i tillegg P4 2.53Ghz, 512Mb rd-ram,120Gb WD.Siste drivere fra Ati. Hjelp.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 det kan være dårlige drivere ifra ati, men da er det bare til og sette homepage til ati.com så vente på at det kommer drivere. Lenke til kommentar
kloss Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Kjorer 8500 eg den krasjer viss eg kj;rer full grafikk. skrudde ned litt i options d[ funka d mye bedre. prov og se Lenke til kommentar
kloss Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Kjorer 8500 eg den krasjer viss eg kj;rer full grafikk. skrudde ned litt i options d[ funka d mye bedre. prov og se Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Heisann... Problemet er drivere ja, du må benytte de siste driverne. Husker ikke nummeret i farte (90** et eller annet), men hvis du går til http://www.rage3d.com og ser øverst i høre hjørne så kan du se hvilke drivere jeg snakker om... Bravo 2 Six, OUT! Lenke til kommentar
KaiAlvin Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hei du! Skulle bare si at, visst det ikke hjelper å bytte driver, så kan det hende at det er biosen til hovedkortet ditt som er problemet. På f.eks Microstar 648MAX, var en av fixene på biosenupgraden ustabilitet med Radeon 9700. Så vi la inn...Boom! Problemer borte! Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Kjører WinXp(home),og siste drivere fra Ati.Dette er en helt ny hjemme pc fra Dell(ikke min.bruttern sin idiot maskin) det er Intel chipset(850?) rambus minne.Får ikke startet spillet, går nesten rett i bsod.....fortsatt hjelp.... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg regner med at du vet at de siste WindowsXP driverne er versjon 6200? De er ikke så lette å få tak i, men hvis du sjekker forumet på http://www.rage3d.com så finner du sikkert link til de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå