tigeren77 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg jobber litt rundt om kring, og logger meg da ofte på trådløse nett der det er tilgjengelig. Lurte på om det er en enkel måte å finne ut hvilken ISP som drifter nettverkene jeg logger meg på? Dette for å kunne sette opp korrekt smtp-server i epost-klienten Har sett at noen har hatt noen små prog i signaturene sine, der det står hvilken ip, isp, os o.l. Noe sånt kunne kanskje hjulpet? Evt hvor finner jeg det? Takker for hjelp på forhånd! Erik Lenke til kommentar
tigeren77 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Urk.... Ingen som vet?? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Når du tar java-testen på hardwares speedometer står ISP i slutten av IP-adressa. Eventuelt den litt lettere metoden under her. Endret 21. november 2006 av Edge Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Myip.dk skulle gjøre jobben. Lenke til kommentar
tigeren77 Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Myip.dk skulle gjøre jobben. 7333088[/snapback] Konge!! Akkurat det jeg trengte!! Thank you! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå