Migr Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Daffe Kids - Det går helt fint det (strippekikk) - faen så jeg hater den låten, men festen tar av, funker muligens best i Bergen. 7251539[/snapback] Den sangen er noe av det værste makkverket som noengan er laget. Det er helt umulig å beskrive hvor forferdelig jævlig den sangen er.... 7623324[/snapback] E dåkkar helt sprengt! Det er ikke noe Daffe kids som har den låten! DET ER GRUNNMUREN! En av de som var med å lage Den! Flex heter han! Arh ikke noe daffe kids men Grunnmuren! ble bare jevlig sur når jeg leste det! værtfall når det e en kompis av deg som er med å repper i sangen Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Daffe Kids - Det går helt fint det (strippekikk) - faen så jeg hater den låten, men festen tar av, funker muligens best i Bergen. 7251539[/snapback] Den sangen er noe av det værste makkverket som noengan er laget. Det er helt umulig å beskrive hvor forferdelig jævlig den sangen er.... 7623324[/snapback] E dåkkar helt sprengt! Det er ikke noe Daffe kids som har den låten! DET ER GRUNNMUREN! En av de som var med å lage Den! Flex heter han! Arh ikke noe daffe kids men Grunnmuren! ble bare jevlig sur når jeg leste det! værtfall når det e en kompis av deg som er med å repper i sangen 7632548[/snapback] De rapper iallefall helt innforjævli. Noe av det sureste jeg har hørt. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Uansett hvem som har laget sangen: Helvette på jord... Finnes veldig mye bedre rap der ute enn det(hvis det i det heletatt katagoriseres som rap, tøseri ville vært mer beskrivende). Lenke til kommentar
Migr Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Paktio : moving on stereo! pakito : living on radio De tar av ! noen flere ? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Paktio : moving on stereo! pakito : living on radio De tar av ! noen flere ? 7802413[/snapback] Why go for teh copy? Trans-X - "Living On Video" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Spør om sånne ting her. PS: Les første post! Denne stenges :---) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg