levlex Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 En japaner hevder å ha oppfunnet et miljøvennlig batteri som går på karbon og vann. Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Men imotsetning til dagens batteri vil ikke batteriene utlades over tid, men kun aktiveres i kontakt med fuktighet. Forstår ikkje heilt korleis desse batteriene skal fungere eg. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 På Reuters sin side er det videoklipp av Susumo Suzuki og hans batterioppfinnelse: http://today.reuters.com/TV/VideoStory.asp...ideo_Technology Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Den videoen gjorde meg ikke noe klokere. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det skal fungere. Hvilken kjemisk reaksjon er det som skal drive batteriet? Det høres mest ut som en dårlig bløff, men det hadde selvfølgelig vært fint om noen kunne overbevist meg om noe annet. Og hva er et "standard manganese dioxide battery"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg