Reeve Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg ny pc, og sammen med den, skal jeg ha meg ny PSU. Per i dag har jeg en bZerk 500 watter, som jeg lurer på om er nok, og hvis ikke vil jeg at dere skal komme med forslag. Her er PCen jeg skal ha I tillegg til det oppsettet der, har jeg tre harddisker. PS: Prosessoren skal overklokkes, så kunne trengt en stabil PSU, som også er på rundt 600 watt, og ikke koster mer enn ca. 1000-1100 kr. (ettersom jeg allerede har overskredet budsjettet, vil jeg ikke legge til enda mer) Som dere kan se har jeg allerede valgt en MIST 600w med modulære kabler. Hva syntes dere om den? Takker for alle svar Endret 9. november 2006 av christopher909 1 Lenke til kommentar
Mit Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Synes du klarte og velge en god sjøl jeg, du har sikkert sett tester av den og den kommer godt ut Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Synes du klarte og velge en god sjøl jeg, du har sikkert sett tester av den og den kommer godt ut 7251286[/snapback] Ja det har jeg Eneste er det med at viften på den bråker, så tror jeg skal koble til en spenningsregulator på den, så jeg kan styre hastigheten på den. Satser på å få et nokså stille system. Stille cpu, stille skjermkort, og det kabinettet holder godt på støyen, og er kjølig Tror jeg går for den 600 watteren jeg da 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mist leverer bra strømforsyninger de. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå