TST Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Blizzard har nå bestemt seg for når de skal gjøre World of Warcraft: The Burning Crusade tilgjengelig i butikken. Les mer Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Godt. Hmm, heller stor forskjell på dei to pakkene.. Blir nødt til å ta ut litt av poker pengane for den dyraste pakken. Flott dei slepper i europa og usa samtidig. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 nais, 1 dag før datoen jeg sa da de anonserte at de slapp den i januar Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 7.5? :O Trodde folk begynte å bli lei WoW nå jeg... Regner de med inactive accounter? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 "Samtidig forteller Blizzard at over 7.5 millioner spillere nå har registrert seg for å spille World of Warcraft." Registert seg. Ikkje nødvendigvis 7.5 mill Aktive kontoer. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 "Samtidig forteller Blizzard at over 7.5 millioner spillere nå har registrert seg for å spille World of Warcraft."Registert seg. Ikkje nødvendigvis 7.5 mill Aktive kontoer. 7252879[/snapback] Tja da sier det sitt... Men nå er det å venet ... Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Får håpe de rekker denne da. Men må si jeg ser mest fram til neste patch og nytt pvpsystem, siden den kommer vel denne måneden eller neste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg