Gå til innhold

Nytt design, føler noe mangler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke at den standardlogoen skulle ta for mye oppmerksomhet, er derfor den er fadet ut i bakgrunnen. Men kan se på det, høre hva andre mener først.

Det med skriften er jeg enig i, men jeg har ikke den fonten her akkurat nå, men selvsagt vil det være naturlig å bruke fonten vår.

Lenke til kommentar

Synes denne var utrolig fin.

Bare fjerne copyright i bunnen, så blir det bra :)

Jeg har vel egentlig ikke så mye mer kritikk enn det. Synes rett og slett den var super :w00t:

EDIT: Kunne kanskje hatt litt kortere linjer på teksten.

Endret av travis_g
Lenke til kommentar

Alt for mye skygge under headeren, skyggen faller feil vei på footeren, ingen tydelig avgrensing av sidebredde fordi menyboksene ikke står helt inntil kanten, kursiv skrift er ubehagelig å lese når det ikke skal understreke noe enormt viktig, konturlinja rundt ørnen bør holde seg til oransje også over den sorte linja, den ser for øvrig litt for "metallic" ut (kan godt være metallic, men det var da veldig), "Åsane Seahawks" kunne med fordel vært mye større slik at det gikk ut over den sorte linja, "Cheerleaders" kan gjerne være i en annen skrift enn "Åsane Seahawks", fordi det ikke er nødvendig å forstå navnet i ett, den oransje bakgrunnen på menyoverskriftene har fått et merkelig lag med skygge, det er forskjellig skriftstørrelse på meny og tekst, det ser litt merkelig ut, bortsett fra det var det vel greit, og dette er den lengste setningen jeg har skrevet på hw noen sinne.

Gil :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...