Nixxon Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Har en HP Omnibook 900 uten docking og har derfor ikke tilgang på floppy eller cd. OS'et har kræsja skikkelig og jeg har kjøpt et adapter til harddisken som gjør at jeg kan montere den i min stasjonære pc. Har fått innstallert W2k og alt ser ut til å være iorden, men når jeg monterer den tilbake i den bærbare får jeg blåskjerm med følgende feilmelding: INACCESSIBLE_BOOT_DISK Har noen en løsning på dette? Hardisken fungerer fint i min stasjonære pc. På forhånd takk Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Har du installert Operativsystemet ditt på harddisken mens den har vært koblet på din stasjonære PC? I så fall så fungerer ikke dette. Du er nødt til å installere operativsystemet mens harddisken sitter i din Omnibook 900. Hvilket OS du kjører sier du ingenting om, Win XP kan kjøres direkte fra CD ROM stasjonen. Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Kopierer installasjonsfilene til operativsystemet over på nootebookens harddisk, og sørg for at denne er boot-bar (f.eks. med sys c: i dos). Deretter flytter du harddisken over i notebooken og installerer operativsystemet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå