knutinh Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hvor blir den av? Har ikke den blitt annonsert for lenge siden? Blir dette det store for utbytting av kitobjektiver? -k Endret 9. november 2006 av knutinh Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det ble annonsert for lenge siden, men det er utsatt. Siste jeg har hørt er at det skal komme tidlig 2007. Jeg regner med at vi har det mye, mye senere enn det. :/ Lenke til kommentar
TurboDigital Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 I denne sammenhengen lurer jeg på hvor man kan kjøpe Tokina objektiver. Har vært i kontakt med Komplett og Datakjeden, og disse kan ikke lengre skaffe tokina objektiv. Noen som har kjøpt i utlandet? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) I denne sammenhengen lurer jeg på hvor man kan kjøpe Tokina objektiver. Har vært i kontakt med Komplett og Datakjeden, og disse kan ikke lengre skaffe tokina objektiv. Noen som har kjøpt i utlandet? Noen anbefalinger? 7259829[/snapback] eBay, f.eks Hong Kong Supplies eller UR Galaxy. Har selv kjøpt Tokina 12-24 f/4 fra HKS. Edit: Hvis du av diverse årsaker ikke stoler på eBay, så finner du også Tokina hos to store butikker i New York, henholdsvis Adorama og B&H Endret 11. november 2006 av Oceanborn Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hvor blir den av? Har ikke den blitt annonsert for lenge siden? Blir dette det store for utbytting av kitobjektiver? Siden Pentax og Tokina har hatt et nokså tett samarbeid, og Pentax også har lansert en 16-50 f/2.8 er det naturlig å tro at det er omtrent samme objektivet, kanskje uten værtetning. I så fall kommer de antakelig omtrent samtidig også, antakelig 1. kvartal 2007... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå