XPUserz Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Mer enn fem timer foran PC-skjermen øker sjansene for at du blir syk. Det er konklusjonen til japanske forskere som har fulgt 25.000 arbeidere over en treårsperiode. http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=9&item=241184 Helt klart noe for meg som sitter nærmere 80 timer forran PC'n hver uke. På tide å fylle medisinskapet! Ser mange sitter å skrive innlegg klokka 04 om natta så godt jeg ikke er den eneste Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hmmm da skulle eg ha vært dø nå da!? Blir nesten aldri syk. Sist gang var for 7mnd siden eller noe slikt. Lenke til kommentar
BloodRabbit Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Da er jeg udødelig eller noe sånt.... Jeg jobber foran PC, mestparten av nattes timene mine er foran PC (har ikke gått å lagt meg ennå) tilogmed deler av mitt sosiale liv er foran PC (mini LAN) Hilsen Supermann unnskyld til han med Supermann nicket jeg prøver ikke å stjele det. redigering: noen hadde supermann nick [ Denne Melding var redigert av: BloodRabbit på 2002-11-12 06:48 ] Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg sitter foran PCen så godt som hele dagen, så jeg er vel død snart :sad: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 får vell lage en Matrix og zappe meg inn i pc verden snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå