sebnl Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei. Jeg har litt dårlig plass på laptopen min som jeg har med meg overalt. Og som Ipoden min er syncet til. Dvs at jeg ikke får utbytte av all plassen min som jeg har på min 60 gig ipod. i og med at itunes mappen på laptopen bare kan være på ca 30-40 gig. det resterende på ipoden blir bare brukt som lagringsmedium. Når jeg har prøvd å koble til andre itunes, kommer den bare opp som at den lader og det er umulig å få tatt inn det andre jeg ønsker på den. Jeg har en stasjonær pc også som jeg har itunes på. mye av det jeg ønsker å ha på ipoden ligger på den i og med at den har nok plass. men ipoden må være syncet til laptopen for å få brukt podcast mulighetene. jeg bare lurte på om det var noen som hadde noen tips på hva jeg kunne gjøre for å få tatt over videoene mine til ipoden uten at det må være lagret på den laptopen som ipoden er syncet mot. (personlig synes jeg hele dette tullet med ipod og kopieringsmuligheter fra andre steder enn den er syncet mot er helt latterlig, finnes det noe bedre programm en itunes som kan gjøre dette på en ordentlig måte? prøvde winamp men fikk det ikke til..) Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 dette kan du gjøre: 1) Send mappa med musikk til Ipod/Ekstern HDD. 2) Slett alle sanger i Itunes. 3) Legg inn sanger fra Ipod i Itunes. Det er en måte, men da må du ha Ipod`en din til kobla hele tia når du høer på musikk. Åsså slette musikk mappa på PCen.... Vis det ikke virker og du har sletta musikken, så tar jeg ikke på meg noe ansvar.... Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå