Fribbern Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei. Jeg har bestemt jeg for å overklokke litt, og da vil jeg ha en oppdatering av bios. Sitter å leser i manualen, men jeg kjønner egentlig rent lite. Hovedkortet mitt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324692&s=sc Da lurer jeg på. BIOS protectin jumper, hva er det? Hvordan lager jeg en bootdisk? Andre tips og triks som kan komme godt med? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har du vært på HK produsentens hjemmesider? Der finner du nyeste BIOS oppdatering og det står ofte beskrevet hvordan du installerer/flasher. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Ja, jeg har vært der, men finner ikke noen beskrivelse av hvordan jeg gjør det. Lastet ned oppdateringene. Men skjønner ikke noe mere av den grund. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har du lastet ned flash utility også? Var det ikke med en beskrivelse på hvordan du skal gjøre dette? Please read the update description and special note carefully before updating the new BIOS. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 He he, ser man det ja. Men vet ikke helt om jeg skjønte det, dette gjør at jeg kan oppdatere bios uten å måtte styre med å lage bootdisk osv? veldig enkelt med plug and play? Kan noen forklare enkelt hva egentlig flash utility er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå