haglemann Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg er på jakt etter en ultraportabel bærbar pc. Ser at hw.no anbefaler denne: Dell Latitude X1. Men den er kanskje litt gammel - ser den er testet for snart to år siden. Mine kriterier i prioritert rekkefølge: - Liten og lett - Stillegående - Bra batterikapasitet - Ytelse (harddisk viktigst) - Pris Den må ha innebygd trådløst nettverkskort, bluetooth - og helst også en cd-spiller. PC-en skal brukes til enkelt kontorarbeid (word/excel) bilder og internett. Ingen spesielt høye ytelseskrav, altså. Noen som har noen anbefalinger? Endret 9. november 2006 av haglemann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 FSC P7120 har jeg testet med gode øyne. ca 4 timer batterikap, 512 ram, 80gig disk, 10" skjerm, 20 000kr, - ellers alt du etterspør. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Om du kan klare deg uten bluetooth innebygd (får små og gode sticker for 150,- + så er denne et godt kjøp: https://prisguiden.no/product.php?productId=44646 med 6-cellers batteri greier den ca 4,5 timer, med 9-celler over 7 timer, har ellers både trådløst nett og dvd-brenner innebygd Lenke til kommentar
ols Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Denne virker som et bra kjøp, under 10k. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=38076 En del av pengene du får tilovers kan du jo for eks bruke til å sette inn en større og raskere hd. Forutsatt at den bruker standard 2,5" disk, noe ikke alle ultraportable gjør. Lenke til kommentar
release Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg er på jakt etter en ultraportabel bærbar pc. Ser at hw.no anbefaler denne: Dell Latitude X1. Men den er kanskje litt gammel - ser den er testet for snart to år siden. Mine kriterier i prioritert rekkefølge: - Liten og lett - Stillegående - Bra batterikapasitet - Ytelse (harddisk viktigst) - Pris Den må ha innebygd trådløst nettverkskort, bluetooth - og helst også en cd-spiller. PC-en skal brukes til enkelt kontorarbeid (word/excel) bilder og internett. Ingen spesielt høye ytelseskrav, altså. Noen som har noen anbefalinger? 7250631[/snapback] Jeg har en Toshiba Satellite Pro U200. 12.1" skjerm, Core Duo 1.66. Batteritiden er ca 3 timer på det std batteriet jeg har, men det er vel sikkert bedre batteri å oppdrive. Den er veldig stillegående, etter min mening lager den ikke lyd i det hele tatt Sjekk også de nye Core 2 Duo laptopene til toshiba i samme serien Harddisk varierer på de forskjellige modellene. Min har også trådløst nettverk + bluetooth. Den er liten og lett. Rimelig. Min kostet 9400 fra komplett. Endret 14. november 2006 av release Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Dell D420 er også en bra ultraportabel pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå