Gå til innhold

Skal ha 20"LCD til film og spilling

SpoileD

Anbefalte innlegg

Da sitter jeg å skal finne meg en perfekt bursdagspresang til meg selv.

Budsjettet mitt er 4000,-

Skal ha meg en 20" LCD.

Men har veldig problemer med å bestemme meg. Har litt lyst på widescreen.

Har tittet en del på Samsung 204B, men nå er ikke dette widescreen.

Derfor tenkte jeg kanskje at 205BW kan være aktuelt. Men så kommer usikkerheten igjen. Er det noen som har erfaringer å dele?

Helst noen som kan fortelle meg akkurat hva jeg bør kjøpe!

Kan nevne jeg spiller mest first person og roleplaying, hvis det er til hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke lett å finne den perfekte skjerm

Budsjettet ditt faller litt midt imellom mine annbefalinger.

Jeg har nettopp kjøpt LG L204WT og er fornøyd med denne. Se forøvrig egen tråd.

(pris 2900 og jeg spiller HL2 of wow)

Ellers kommer Nec med en oppdatering av sin gamer-line i desember. 20 tommeren her her kommer nok til å koste i underkant av 5000 men om du vil ha den perfekte julegave ville jeg spart litt til og gått for denne.. spesielt om den får HDCP støtte.. noe som for meg er litt uklart enda om den får.

Er også andre veldig informative tråder på forumet her om skjermer i prisklasse mellom 3000 og 4000.

Uansett: anbefaler WS på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Til ren spilling vil du nok klare deg greit med en skjerm som har TN panel.. altså en av de skjermene i billig-segmentet. Men skal du gjøre noe som helst grafisk arbeid som innebærer at du må ha korrekte farger så ville jeg begynt å se på skjermer som har bedre typer panel. flatpanels.dk har en del ok tester av skjermer, samt en oversikt over forskjellige panel typer (fordeler/ulemper).

btw.. jeg har selv en ViewSonic VP2030b. Veldig fornøyd med den. Du kan lese mer om den hos flatpanels.

Endret av NoWiSee
Lenke til kommentar

225BW har samme panel som alle andre 22" ws skjermer. Den har en del problemer, men er en god skjerm helt klart, men det er svært få tester av de andre modellene i klassen, så vanskelig å si om f. eks. P. B. er bedre.

Dessuten koster den nesten like mye som 1600*1200 skjermene, men har mindre oppløsning.

Lenke til kommentar

Bestilte PB sin 22" nå, fra Elkjøp. Er jeg ikke fornøyd kan jeg jo bare bytte den tilbake, det kan man vel uansett :) Gleder meg til jeg får den. Har hatt en Viewsonic vx922 i ca 2 uker. Og 19" blir for lite for meg. Pluss den hadde par pixelfeil og litt forstyrrende baklys

Endret av SpoileD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...