rekar Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har dere bøker dere anbefaler om overtro skrevet på norsk? Da tenker jeg på bøker med et vitenskapelig sysnpunkt. Jeg vet Randi har mange gode bøker. Men jeg vil helst ha bøker skrevet på norsk. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vi har en i biblioteket hos pappa, kan se om jeg finner den neste gang jeg er der. Skal finne en bibel fra 1500 tallet samtidig. Skal si ifra... Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har dere bøker dere anbefaler om overtro skrevet på norsk? Da tenker jeg på bøker med et vitenskapelig sysnpunkt. Jeg vet Randi har mange gode bøker. Men jeg vil helst ha bøker skrevet på norsk. 7250598[/snapback] Kansje dette kan hjelpe: Link Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Holder på med en bok nå. "Åpent sinn eller høl i hue" Vitenskapelig bok om temaer som "Hellig Blod, Hellig Gral", teosofer, Røde KOrs' ønskekvister osv.. Meget bra foreløpig. Gitt ut av Skepsis på Humanist forlag. Lenke til kommentar
rekar Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Dakjøper jeg den boka. Virker interessant. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vitenskap har lite med overtroisk vås å gjøre. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Vitenskap har lite med overtroisk vås å gjøre. 7338092[/snapback] Hva mener du med det? Lenke til kommentar
rekar Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Dette handler om vås far en vitenskapelig synspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå