GtReBra Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har tenkt å skaffe meg en ny bærbar pc. Her er de kriteriene jeg stiller: -Pris:Opp til 10000 -Bruk:Skal bruke den til spill som DoD:s og wow. men hadde vært bra med en som kan takle nye spill og. -Krav:Har vel ikke noe spesille krav annet en at den skal takle ny spill ok. Og hadde vært ok om den hadde wlan. Den bærbare jeg har nå er en 4 år gammel dell er egenlitg fornæyd med hvordan den har klart seg og hvor bra kundebehandlig de har. Har sett på denne link. Hvordan vil den takle spill?' Er og så klart åpen for andre merker en dell Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Den maskinen du linker til vil nok klare å kjøre DoD:S og WoW, men ikke særlig bra, og ikke de aller nyeste spillene heller. Velger du X1400 som grafikkort istedet for X1300 får du litt mer juice, men personlig ville jeg nok sett på maskiner rundt 1200kr klassen. Da pleier du som regel å få et mye bedre skjermkort med. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 så dell etter en rundt 12k fantXPS M1210. Men den hadde dårligere grafikkort :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå