Fredric Drum Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Ja, jeg har altså et MSI K7T Turbo ver3 (bios 2.5) med en AMD 1.33 sittende, og vil naturligvis oppgradere. 'Offisielle' kilder sier at XP1800+ er høyeste mulige/tilrådelige prosessor for dette kortet, men jeg har også fått høre at enkelte har hatt suksess med kraftigere prosessorer.. så jeg lurer på om noen her har innspill å komme med. Bruker noen f.eks. en 2200+ e.l. på dette kortet? Fred Lenke til kommentar
Ender Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Ifylgje MSI sine sider vil ein flashing av bios til nyaste versjon (v3.6) gje kortet ditt støtte for til og med xp 2600. Men når eg ser nærmare etter gjeld vel dette kun for K7T turbo2-kortet... anyways, det går jo an å prøva link til MSI Lenke til kommentar
henriklo Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Har MSI K7T Turbo2. Kjører min xp2000+ på det uten problemr.Har bios versjon 3.6 [ Denne Melding var redigert av: henriklo på 2002-11-12 10:34 ] Lenke til kommentar
Fredric Drum Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Hei! Mja, er nok forskjell på Turbo og Turbo2.. og jeg har bare Turbo. :sad: Leste nå om en som har 2200 på Turbo-kortet, og der smeltet prosessoren tvert inn i sokkelen! Så jeg må vel bytte mammabrett, og det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå