Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Bare det er noe som helst lys, er jeg fornøyd. Flombelysning som belyser alle kriker og kroker blir gjerne for mye. Å rote rundt i mørket, synes jeg blir for dumt, en er jo tross alt litt interessert i å se hvordan kjæresten sin ser ut? 7251748[/snapback] når et rom er mørkt så blir pupillene mer opmerksomme. du ser faktisk kjæresten din i et mørkt rom om pupillene har blitt vant til det. å rote rundt i mørket ? har du noen gang hatt sex i mørket du da ? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har en sånn stolpe lampe, som er formet som et hjerte. Den lyser ikke mye, men sånn passe Skaper god stemning. Man må jo se litt hva han gjør så han ikke slikker rævva istedet for musa Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 når et rom er mørkt så blir pupillene mer opmerksomme. du ser faktisk kjæresten din i et mørkt rom om pupillene har blitt vant til det. å rote rundt i mørket ? har du noen gang hatt sex i mørket du da ? 7251764[/snapback] Ja, jeg vet at synet tilpasser seg mørket, men det er begrenset hvor mye pupillene kan ta i mot, er det bekmørkt, skal du ha ganske godt syn for å se. Ja, jeg har hatt sex i mørket. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Som mange sa før meg, dempet belysning er best. LIker også godt helt mørkt Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Om sommeren er det fint med masse lys for da er jeg brun og fin resten av året liker jeg dimmet lys (gjerne med stearinlys) eller bekmørkt. Er artig å ikke se noe. Andre sanser funker bedre når man fjerner en eyh.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Stearinlys høres koselig ut, og jeg har lyst til å prøve, men jeg kan ikke komme på noe passende sted å plassere det. Kanskje det er på tide å rydde pulten. 7251475[/snapback] Er gølvet ditt dekket av et halvmetertjukt lag skittentøy? 7251717[/snapback] Nei, men rommet mitt er ikke alt for stort, og når sengebredden blir fordoblet, går gjerne resten av gulvarealet med til kabinett, printer, kontorstol, gitar og et par sekker. Å plassere levende lys i den haugen vil ikke være videre forsvarlig. Men jeg skal nok klare å dytte litt plass på pulten og i en åpen hylle. Ja, senga tar stor plass, men det er jo ingen dårlig ting. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fatter ikke hva det er med dette bekmørke. Selvfølgelig forstår jeg at de ander sansene merker alle mulige nye ting, men du ser fremdeles ikke hvem som ligger der sammen med deg. Hadde du hatt en vond drøm, kunne det kanskje være en annen. Nei, alvorlig. Jeg vil se den jeg elsker med. Men må vel respektere at andre ikke gjør det. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dimmet... Helst litt halvmørkt. Mer "stemmning" da og jeg som jenter flest er jo en smule sjenert. Så da liker jeg det best slik. Men er ikke noe krav Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Variasjon er kjekt. Men stemmer egentlig for dimmet. Selv om både mørkt og lyst også kan være kos. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Lyset er stort sett på, og på dagen kommer det jo dagslys inn, som gjør det enda lysere. Jeg foretrekker en mellomting, men det fungerer greit med lyset på. Lyset av, og helt mørkt skjer en gang i ny og ne, helt greit, egentlig. Konklusjonen er vel at alt fungerer helt bra, men at lys er det jeg foretrekker, det er nok for å kunne se hverandre. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dimmet er egentlig best, og det er mest romantisk. Spesielt om man fyrer opp litt stearinlys Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Moderator slettet en kommentar til et utsagn som ikke trengte kommenteres. Som stickyen sier: "poster som vitser om trådens emne vil bli slettet." Geir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Her sier jeg "jatakk, begge deler." Noen ganger er det deilig å kunne se den man ligger med men det er jo litt pirrende å måtte føle seg frem i mørket også da hehe Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har en snedig hjertelampe som lyser rødt. Passer bra Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 er jenten pen, vil jeg ha lyset på og motsatt. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 er jenten pen, vil jeg ha lyset på og motsatt. 7264972[/snapback] Jaja, hver sin smak. *humre* Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 er jenten pen, vil jeg ha lyset på og motsatt. 7264972[/snapback] Vel, foretrekker å kun holde på med de pene. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 foretrekker sterinlys jeg Lenke til kommentar
haakie Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Lyst i rommen, ikke for lyst, en mellomting som er lys nok til akkuratt og se partneren. Lenke til kommentar
veos Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Som de fleste andre har sagt; dempet belysning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå