Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lyset på eller av?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Bare det er noe som helst lys, er jeg fornøyd. Flombelysning som belyser alle kriker og kroker blir gjerne for mye. Å rote rundt i mørket, synes jeg blir for dumt, en er jo tross alt litt interessert i å se hvordan kjæresten sin ser ut?

7251748[/snapback]

når et rom er mørkt så blir pupillene mer opmerksomme. du ser faktisk kjæresten din i et mørkt rom om pupillene har blitt vant til det. å rote rundt i mørket :) ? har du noen gang hatt sex i mørket du da :) ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når et rom er mørkt så blir pupillene mer opmerksomme. du ser faktisk kjæresten din i et mørkt rom om pupillene har blitt vant til det. å rote rundt i mørket :) ? har du noen gang hatt sex i mørket du da :) ?

7251764[/snapback]

Ja, jeg vet at synet tilpasser seg mørket, men det er begrenset hvor mye pupillene kan ta i mot, er det bekmørkt, skal du ha ganske godt syn for å se.

Ja, jeg har hatt sex i mørket.

Lenke til kommentar
Stearinlys høres koselig ut, og jeg har lyst til å prøve, men jeg kan ikke komme på noe passende sted å plassere det. Kanskje det er på tide å rydde pulten. :ermm:

7251475[/snapback]

Er gølvet ditt dekket av et halvmetertjukt lag skittentøy?

7251717[/snapback]

Nei, men rommet mitt er ikke alt for stort, og når sengebredden blir fordoblet, går gjerne resten av gulvarealet med til kabinett, printer, kontorstol, gitar og et par sekker. Å plassere levende lys i den haugen vil ikke være videre forsvarlig. Men jeg skal nok klare å dytte litt plass på pulten og i en åpen hylle. Ja, senga tar stor plass, men det er jo ingen dårlig ting. ;)

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva det er med dette bekmørke. Selvfølgelig forstår jeg at de ander sansene merker alle mulige nye ting, men du ser fremdeles ikke hvem som ligger der sammen med deg. Hadde du hatt en vond drøm, kunne det kanskje være en annen.

Nei, alvorlig. Jeg vil se den jeg elsker med. Men må vel respektere at andre ikke gjør det. :blink::)

Lenke til kommentar

Lyset er stort sett på, og på dagen kommer det jo dagslys inn, som gjør det enda lysere. Jeg foretrekker en mellomting, men det fungerer greit med lyset på. Lyset av, og helt mørkt skjer en gang i ny og ne, helt greit, egentlig.

Konklusjonen er vel at alt fungerer helt bra, men at lys er det jeg foretrekker, det er nok for å kunne se hverandre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...