int20h Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 VIA Technologies har annonsert CN800, et brikkesett rettet mot selskapets egne C7-prosessorer. Les mer Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvem er egentlig dette aktuelt for? Er ikke konkurerende løsninger overlegne? Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mr.SS skrev: Hvem er egentlig dette aktuelt for? Er ikke konkurerende løsninger overlegne? 7251876[/snapback] Tja... I forhold til pris og effektforbruk så vil jeg tippe at via ligger veldig bra an. Dette er nok aktuelt for de som vil ha en htpc, og som ikke har planer om å spille på den. Tipper den egner seg veldig bra til å ta opp fra tv, f.eks., og å spille av opptak etc. Eller de som vil ha en liten, stillegående pc til medium "kontor-bruk". Dytt 1 GB DDR2 ram inn der, og sett i en medium VIA-CPU, så har du noe som kverner unna Word-dokument etter word-dokument uten problemer Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 via komemr seg Kommer til å bruke et VIa Mini-ITX hovedkort til min kommende casebuild, får vel se hvor lang tid det tar før kortene med dette brikkesettet popper opp før jeg gjør noe mer. Det ser ut til at vi står ovenfor en revolusjon på den lille fronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå