Joachim_F Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Duck Hunt, Punch-Out, Kid Icarus, Kirby's Adventure og PilotWings er blant klassikerne som snart kommer til Wii. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hehe, dette blir bare bedre å bedre. Skal bli gøy å gjennoppleve disse barndommens klassikere! :-) Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Duck Hunt. Hadde vært rått hvis det kom en pistol som var kliss lik den gamle Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Husker dette spillet jah Kjekt spill Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 At man kan få tak i alle disse klassikerne er jammen nesten en grunn til å kjøpe Wii alene det Duckhunt har jeg hatt det mye moro med. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kid icarus skal skaffes siden jeg aldri har spilt det... Punch out må has.....old memories Duck hunt skal skaffes av samme grunn Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kirbys Adventure? must have. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Husker godt Duck Hunt fra barndommen. Etter å ha blitt frelst av Nintendo og Mario som seks-åring, ble jeg enda mer forbløffet da jeg så dette hos noen andre husker jeg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ahh, Duck Hunt. Jeg husker at jeg og en kamerat spilte det i hytt og gevær. Det var jo ganske gammelt, men du verden så gøy. Gleder meg til det, vanvittig. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dette spillte jeg også når jeg var liten nede hos naboen min. Dritmorsomt pga at jeg kunne bruke den kule pistolen sant :!: Rått spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg