Marzo Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Hmm Og hvilke problemer hadde du med denne siden du fikk returnert osv? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Tror jeg telte opp mot 20 større og mindre feil (pluss gjenganger feil) i løpet av 18000 km og 8 mnd. Alt fra elektriske feil som f.eks. vindusheiser som fusker, lamper som lyste rare feilmeldinger i dashbordet, stadig utskifting av stereoanlegg etter hvert som de døde (av overspenning?), morsome feil som merkelig lyder i forstillingen, vindusviskerarmen (mekanik), høytalere som døde, vippefunksjon i askebeger som hang seg fast (ingen røyket i bilen heller) til alvorlige feil som gjennomrustede bremser etter 2 mnd. (bilen var nesten umulig å stoppe før disse ble byttet), kortslutning i gløderen (og dermed ingen start på bilen om vinteren), høyt oljeforbruk som nevnt osv. + altså gjenganger feil som diverse problemer med bremsene etter at disse ble skiftet ut. Ingen på Møller ønsket å tilstå at dette var en mandagsbil eller at det var "normale" feil i denne perioden. Tvert imot påstå de at det bl.a. var min feil at f.eks. bremsene rustet så fort ! Endret 10. februar 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Det var ikke lite heller.. Sansynligvis var dette som du nevner en mandags bil, og ikke noe som skjer alle. Har selv 03mod som går smertefritt. Dog en bensin og poenget her er byttet til en 1.9TDI motor Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Det var ikke lite heller.. Sansynligvis var dette som du nevner en mandags bil, og ikke noe som skjer alle. Har selv 03mod som går smertefritt. Dog en bensin og poenget her er byttet til en 1.9TDI motor 7916993[/snapback] En annen side av saken er at jeg oppdaget hvor dårlige enkelte mekanikere gjør jobben sin. Det virker som de glemmer ting eller ikke gidder å sjekke nøye om problemet er løst. Dermed øker sjansen for nye feil eller gjengangere. Endret 11. februar 2007 av Spartan Lenke til kommentar
formann Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det var ikke lite heller.. Sansynligvis var dette som du nevner en mandags bil, og ikke noe som skjer alle. Har selv 03mod som går smertefritt. Dog en bensin og poenget her er byttet til en 1.9TDI motor 7916993[/snapback] En annen side av saken er at jeg oppdaget hvor dårlige enkelte mekanikere gjør jobben sin. Det virker som de glemmer ting eller ikke gidder å sjekke nøye om problemet er løst. Dermed øker sjansen for nye feil eller gjengangere. 7917038[/snapback] Møller Auto i et nøtteskall. Dårlig service og dårlig arbeid har blitt så ille at bilene i tester ofte blir trukket i karakter grunnet importørens elendighet. Jeg har selv noen dårlige erfaringer .. som har resultert i at jeg ikke lenger snakker med dem. Service tar jeg hos mekonomen på Sem i Tønsberg. Disse gutta kan service og de er flinke. De hadde til og med fylt på spylerveske, uten å verken nevne det eller ta betalt for det. Setter man bilen på service hos møller koster det 3 ganger så mye, og man flir fakturert 150-200,- for fylling av spylerveske, enda man ikke har bedt om det. Møller suger hardt og lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå