Patton Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har et problem med en MOXA Com-port adapter. Jeg installerte en image fra en annen PC med MOXA paa en ny PC uten MOXA. Problemet mitt naa er at COM-portene fra MOXA adapteren er naa opptatt, selv om jeg ikke har noe MOXA adapter koblet til PC'en. Deinstallere driveren kan jeg heller ikke, siden MOXA Adapteren ikke dukker opp i Device Manager. Jeg har selvsagt ikke en MOXA adapter tilgjengelig. Noen forslag hva jeg kan gjoere? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) I Device Manger har du et valg på View menyen som heter Show hidden devices. Da skal du få se enhetene som ikke er tilkoblet også. Endret 9. november 2006 av Pengu Lenke til kommentar
Patton Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 I Device Manger har du et valg på View menyen som heter Show hidden devices. Da skal du få se enhetene som ikke er tilkoblet også. 7251255[/snapback] Jeg glemte aa si at jeg har allerede gjort dette, uten hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå