levlex Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mobilselskapet Virgin lanserer nå et resirkuleringsprogram som gir dine gamle telefoner til fattige og trengende. Les mer Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Bra tiltak, mange mobiltelefoner bli kastet selv om de funker fint. Mobiltelefoner bli utrolig fort "udatert" selv om de fungere til sitt oprinnelige formål, å ringe og sende sms.. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Svært bra tiltak. Det å kaste ting som fungerer heilt fint fordi det har komt ut noko nytt har berre forverra seg dei siste åra. Vi med pengar til overs har lete bruk-og-kast-mentaliteten ta fullstendig overhand. Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Plan norge har drevet med dette en stund da... Jeg har hvertfall fått sånn returpose av dem hver gang jeg har kjøpt mobil.... Finnes også returesker på de fleste butikkene her i byen... Expert er spesielt flinke... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hvor kan jeg levere inn på steinkjer området? Jeg har en som funker (en liten skade i deksle er det eneste) Returesker som det har vi på jobb også. Går rett i innsamling for elektronisk utstyr, og havner ikke hos andre enn de dyngene der slik lagres! Endret 13. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 God ting dette her, men glem ikke at de ikke kan spise mobiltelefoner, selv ikke LG's Chocolate modeller :!: Men for all del, trenger de gamle mobiler så er det bare å sende dem dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg