justlure Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hjelp, noe har skjedd med IE 6.0 Når jeg starter IE er alt normalt, og prog. er maksimert. Når jeg så høyreklikker på en link og velger åpne i nytt vindu, får jeg opp ca. 5 cm av programmlinjen samt knappene for minimer - maksimer og lukk, sånn litt opp til venstre på skjermen. Så må jeg maksimere for å få innholdet i nytt vindu. Noen som kjenner til dette ??? Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Ja, du må flytte det nye vinduet å strekke det til en posisjon som du ønsker å ha. Win lagrer posisjonene på vinduene, så om du har strukket dette sammen tidligere så ligger det slik til nestegang du strekker det ut igjen. Finner du ikke vinduet så kan du prøve å trykke ALT+TAB å flytte Lenke til kommentar
justlure Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Virker fortsatt ikke. Tar nede i venstre hjøret på vinduet og drar det til "full" størelse, lukker så vinduet, og prøver på nytt. Det samme skjer. Har starta både IE og Win2000 på nytt, ingen endring. Ser også at IE knappene ikke kommer slik de bruker nede på oppgavelinjen. Her virker ALT + TAB. Det har ikke vært slik tidligere. Starter andre prog. og de legger seg slik dem bruker nede på oppgavelinjen. Virker som det kun er IE som ikke virker skikkelig. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Feilpostet under Annet om data. Burde vore under Programvare. Stenges og flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg