IcedInsanity Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) De som har sett denne...hvilken mobil er det Cloud har her...??.er det Motorola V3?..for eg syns den som han har var stilig..kunne tenkt meg en sånn... Endret 9. november 2006 av Diesel1 Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Eh, det er ikke plass i emnetittel til å skrive: Hvilken mobiltelefon bruker Cloud i Final Fantasy; Advent Children?... Og til trådstarter: jah, tror det er en V3, eller ihvertfall en variant av den Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 hehe..prøvde nå så godt eg kunne nå i emnetittel..hehe..jah tror det er noen I en V3 variant...FF fan eller? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det er en Panasonic P900iV. Selges ikke utenfor Japan, dessverre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 åhh det var synd..jaja..takk for svar der Vincent V Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hehe..prøvde nå så godt eg kunne nå i emnetittel..hehe..jah tror det er noen I en V3 variant...FF fan eller? 7249913[/snapback] For å si det slik: Jeg har runnet Final Fantasy I, II, IV, V, VI, VII, VIII, IX og X Min favoritt er fortsatt FFVII, og derfor er Advent Children så herlig en film Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Jah ikke sant..så det først igår ..hjemme...va såå digg...å så utrolig bra grafikk på filmen.. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Og folk lurer på om pruduktplassering i spill fungerer... Dette er vel det beste beviset på at det faktisk funker. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Se bare på denne reklamefilmen for telefonen. Der har Panasonic sikret seg en fet avtale, og laget en reklamefilm som garantert har gitt salget av modellen en skikkelig boost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå