AnaXyd Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er ute etter å kjøpe dette spillet fortest mulig. Det har ikke blitt lansert i norge, men det er lansert i andre land i europa. Noen som veit om noen sider hvor jeg kan kjøpe dette? Hadde vært kjempe bra med svar! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Er ute etter å kjøpe dette spillet fortest mulig. Det har ikke blitt lansert i norge, men det er lansert i andre land i europa. Noen som veit om noen sider hvor jeg kan kjøpe dette? Hadde vært kjempe bra med svar! 7249726[/snapback] Tror zoo digital group er nordisk og europeisk publisher, send mail til: [email protected] så får du sikkert svar, kan hende det er Activision dog. Uansett tror jeg er det som selger PAL, versjonen. Hvis det er XBox 1 du har, så har PlayX.com det. Endret 9. november 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Takk for svar! Det er gamecube jeg skal ha det til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå