Gå til innhold

Redigerigrogram som man kan lage kopi av meg selv?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om et videoredigerings program som lar meg lage en kopi av meg selv. At jeg står og snakker med en kopi av meg selv. At jeg kan står to steder i samme klipp å "snakke" med meg selv. Det må vel bli noe layer opplegg man må bruke da, for å få til dette, hvis dere skjønner?

Endret av SiestaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så å si alle video redigerings programmer kan dette.

Spørsmålet er mer hvor mye penger du vil legge ned i ett program.

Og for å få til en bra slik handler det mer om hvor godt du planlegger før du filmer. At du timer samtalen, slik at du ikke prater i munnen på deg selv. Filmer slik at du ikke bryter "område" til der den andre deg skal være. Gjør du det må du maskere ut en hel del og gjør jobben mye mer komplisert. Den letteste måten å gjøre det på er å finne ett miljø hvor du kan se ett klart skille som du IKKE går over. feks sitter på hver sin side av ett bord. så setter du feks en vase, skål eller noe på midten. Så vet du at hva du enn gjør så kan du aldri lene deg, ta hånda eller kaste skygge over den. Så filmer du deg selv på hver side, bruker som sagt nesten hvilketn som helst video redigerings program og cropper begge videoene slik at hver halvdel skaper ett helt bord med vasen/bollen i midten.

Programmer som er greie å bruke til dette:

After Effects, Premier, Shake, combustion, fusion..osv.

Programmer som kanskje kan og er gratis eller billige:

Windows video maker, Pinnacle Studio

AKIRA

Lenke til kommentar

Tusen hjertlige takk for infoen AKIRAx24!

Men tingen er at jeg ikke har så mye greie på akkurat det. Hvordan man gjør osv. Jeg har til nå bare gjort enkle ting i redigeringsprogramene mine. Og har ikke vist at det er mulig.

Så det som hadde vært supert, hadde vært om noen bare kunne forklare kort, steg for steg hvordan man gjør det. Hvordan jeg skal planlegge det osv har jeg full kontrol på, men ikke hvordan jeg setter det sammen i programmet.

På forhånd takk

Lenke til kommentar

Moviemaker og Avid FreeDV (begge gratis) kan ikkje. Kva program har du?

Redigert: Generell forklaring:

Legg dei to klippa i forskjellige videospor, det eine rett over det andre. Legg til ein crop-effekt, som gjer at du kan fjerne deler av biletet til det øvste klippet. Pass på at dei er synkronisert, so samtalen treff der du vil den skal treffe.

Og forresten, denne kategorien er for bilderedigering, ikkje videoredigering. Eg har rapportert den, so den vert nok flytta snart.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...