EinarEriksen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Flyselskapet Emirates vil nå gjøre det mulig å bruke mobil på flyet. Les mer Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) nei fytti rakkern, hold mobiler unna fly. Orker ikke å ha en sidemann som preiker i mobilen når jeg skal fly Endret 9. november 2006 av Admin'c Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) I første omgang vil bare fem personer ha muligheten til å bruke telefonen sin på en gang. Må man stille seg i kø da, og hvis man bryter regelen havner man i skammekroken? Nei, men for spøk til alvor. Folk klarer seg fint i dag uten mobil på flyet, dog er det sikkert noen som skulle tatt en hurtig samtale av og til. Edit: Enig Admin'c; var det som slo meg også. I det minste bra at de oppfordrer til lydløs, selv om heftig tastetrykking kan være minst like plagsomt. Endret 9. november 2006 av Lofnes Lenke til kommentar
andyolse Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 er dette en nyhet? syns jeg har lest dette tusen ganger før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg