figure_02 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Ja her var det mye som sto på Jeg går regelmessig til øyelege osv, og alle vet liksom at øya mine ikke er normale. Men jeg bare lurte på hvordan det var å opere dette. Hvem kan jeg spørre for å få en grundigere besvarelse? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Øyenlegen er personen du bør spørre, han/hun kan svare på spørsmål ang en slik operasjon. Lenke til kommentar
Gjest YuInoAnko Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Dette er jo bare tåpelig, istedet for å krangle kan dere jo konsentrere dere om å hjelpe han duden som spurte om råd da.. Btw, har ikke peiling på hvem jeg skriver til her -.-'' uansett vi lærer om øyet på skolen nå, og det har vi gjort en stund, jeg er en av de flinkeste i akuratt det teamet elers suger jeg i naturfag.. og etter det jeg har lest så tviler jeg på atter han har skjeve hornhinner! han burde gå til øyenlegen å operere øyet sitt istedet å bli ferdig med det. PS: selv om det kan være litt ømt en stund etterpå hvil det bli bra igjen. bare tren det opp ved å lese en bok, ungå strålinger fra tv, data osv.. Rebel-Rider skrev: Øyenlegen er personen du bør spørre, han/hun kan svare på spørsmål ang en slik operasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå