paranoide Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 De fleste sier "vibrant" er best. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Da lå mitt eksemplar i posten ja! Elsker deg, videogamesplus.ca! Til dere som allerede har det: vi snakkes ikveld! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Siden alle her forteller om at de har fått Gears of War, så tenkte jeg at jeg også måtte bidra Her er de tre spillene som opptar min fritid akkurat nå Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Doh! Bestillte GOW, COD3 og RBS: vegas på lørdag... Håpet på at de to første skulle sendes i dag. Men nei da. Canadierene har jo selvfølgelig funnet ut at de skal ha en høytidsdag i dag! ARG! I can't wait! Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Doh!Bestillte GOW, COD3 og RBS: vegas på lørdag... Håpet på at de to første skulle sendes i dag. Men nei da. Canadierene har jo selvfølgelig funnet ut at de skal ha en høytidsdag i dag! ARG! I can't wait! 7279273[/snapback] Er man 100% sikker på at Vegas er sonefri? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Doh!Bestillte GOW, COD3 og RBS: vegas på lørdag... Håpet på at de to første skulle sendes i dag. Men nei da. Canadierene har jo selvfølgelig funnet ut at de skal ha en høytidsdag i dag! ARG! I can't wait! 7279273[/snapback] Er man 100% sikker på at Vegas er sonefri? 7279338[/snapback] Nope. Men det meste tyder på at det er det. Alle spillene fra Ubisoft har vært det. Pluss at det er en del folk på ebay som selger det i store kvantum. Folk med god feedback. Som denne . Og alle de sier det er det. Så jeg tok sjansen. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Spilt Gears noen timer nå. Helt rått, men jeg trenger en pause nå. Blir nesten litt for intensivt for meg Prøvde en match online også. Utrolig artig, og jeg opplevde ingen lag. Eneste negative var jo at jeg ble totalt slaktet da Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg bestilte også fra Videogameplus, sendt derfra på onsdag, samme dag som de fleste her vil jeg tro. MEN ikke noe spill i postkassa ennå. Nå bor jeg veldig usentralt da, så postgangen tar nok en dag ekstra. Håper på morgendagen. Iallefall onsdag, da får jeg min nye 40" LCD Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Spilt Gears noen timer nå. Helt rått, men jeg trenger en pause nå. Blir nesten litt for intensivt for meg Prøvde en match online også. Utrolig artig, og jeg opplevde ingen lag. Eneste negative var jo at jeg ble totalt slaktet da 7279812[/snapback] Ja, spillet er noe av det mest intense jeg noengang har prøvd (spiller campaign på hardcore, hehe). Har spilt en multiplayermatch også, kom faktisk på andreplass på laget mitt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 blir ikke akkurat mindre fristet når jeg hører alle si hvor kult det er gleder meg sinnsykt til fredag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Siden alle her forteller om at de har fått Gears of War, så tenkte jeg at jeg også måtte bidra Her er de tre spillene som opptar min fritid akkurat nå 7278636[/snapback] Akk og ve, misunner deg gitt Har selv Call of Duty 3, men skal også kjøpe Gears of War og Tony Hawk's Project 8 på Fredag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Siden alle her forteller om at de har fått Gears of War, så tenkte jeg at jeg også måtte bidra Her er de tre spillene som opptar min fritid akkurat nå Hvis du bytter ut THP8 med Saints Row så har du de 3 spillene som detter ned i postkassa mi sammen med ny CPU-kjøler og minnekort til mobilen, +12mnd XBox Live Gold medlemskap Lenke til kommentar
United79 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Fikk det fra Videogamesplus igår:) Helt suverent, de folka svikter aldri. Bare positive ting å si om de. Fikk ikke spilt mye igår, men det lille jeg testet virket lovende... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Så da gjenstår det å se om absoluttspill.no er så heldige å få sendt ut spillet i dag. :omg:O Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 De sa ihvertfall at de skulle det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jess, men er typisk at det blir skjæring med leveranser etc. uansett. Eg ber til de høgere makter om at det ligger ein ordre endrings mail fra den gjengen på min epost når eg kommer fra jobb. Da skal eg feire med litt COD3 spilling For i morra blir det da GeOW Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Sitter på jobb og lengter etter å komme hjem for å knerte Locust. Spillet overgikk mine forventninger lett. Hvis det er noen som ønsker et "easy target" i multiplayer så er det bare å bruke gamertagen under... Endret 14. november 2006 av espent Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Sitter på jobb og lengter etter å komme hjem for å knerte Locust. Spillet overgikk mine forventninger lett. 7281503[/snapback] Jeg forventer et ganske rett frem skytespill med ganske bra grafikk, løpe litt rundt, ta litt dekning, skyte litt... Noe som antakeligvis blir ganske ensformig etterhvert. Kommer det til å overgå mine forventninger? Endret 14. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Sitter på jobb og lengter etter å komme hjem for å knerte Locust. Spillet overgikk mine forventninger lett. 7281503[/snapback] Jeg forventer et ganske rett frem skytespill med ganske bra grafikk, løpe litt rundt, ta litt dekning, skyte litt... Noe som antakeligvis blir ganske ensformig etterhvert. Kommer det til å overgå mine forventninger? 7281515[/snapback] Det vil jeg tro ja. Det inneholder forsåvidt ikke noe mer enn det du nevner der, men det som er der er så utrolig bra gjennomført. Topp Musikk, vanvittig grafikk og intens action. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Absoluttspill.no: Dei ventar fortsatt på varer. Eg håpar dei får det idag, og sender ut idag. Ein kompis av meg flytta over sin TV til meg igår, haha. Så heime hos meg står det no to stk 32" R75 Samsungar rett atmed kvarandre, kopla opp mot kver sin 360, klare for GOW i Coop Blir så utruleg morosamt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg