Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gears Of War har 18års grense da.. så butikkene burde ikke selge dette til en fjortis ellerno.  ekstremt mye blod i dette spillet. mye vold og gørr! :thumbup:

7273271[/snapback]

jeg er 15 og jeg driter i aldersgrensen paa spill og filmer. alle kan faa tak i spill og filmer forde butikkene driter i aldersgrensen. elsker blodige og action fylte spill :p:innocent:

Lenke til kommentar
Gears Of War har 18års grense da.. så butikkene burde ikke selge dette til en fjortis ellerno.  ekstremt mye blod i dette spillet. mye vold og gørr! :thumbup:

7273271[/snapback]

jeg er 15 og jeg driter i aldersgrensen paa spill og filmer. alle kan faa tak i spill og filmer forde butikkene driter i aldersgrensen. elsker blodige og action fylte spill :p:innocent:

7275272[/snapback]

 

 

 

vel butikkene burde respektere aldergrense for spill og ikke selge il mindreårig. er samme sak som røyk det her. er for mange som sitt bak kassa og ikke sjekker legg, bare ford dem vil selge spillet. menmen er jo forståelig da for dem som ikke er 18 år. ingen som kan motstå sånn et spill her! :D greier nesten ikke vente lengre jeg :|

Lenke til kommentar
Gears Of War har 18års grense da.. så butikkene burde ikke selge dette til en fjortis ellerno.  ekstremt mye blod i dette spillet. mye vold og gørr! :thumbup:

7273271[/snapback]

jeg er 15 og jeg driter i aldersgrensen paa spill og filmer. alle kan faa tak i spill og filmer forde butikkene driter i aldersgrensen. elsker blodige og action fylte spill :p:innocent:

7275272[/snapback]

 

Enig i det - har også litt inntrykk av at butikkene ikke alltid tar aldersgrensene nøye nok. Hvilket på en måte er synd fordi det finnes en del politikere som bruker enhver sjans til å slå ned på den delen av spillbransjen som omfatter voldelige spill - hvilket vi si en stor del av den. Når det da finnes useriøse aktører som selger til mindreårige, så gjør det jobben deres enklere. Jeg for min del ønsker ikke tyske tilstander her til lands der slike spill som Gears Of War er forbudt.

 

Ingen grunn til å elske blod - du har bare ikke sett nok av det.

 

Men - har spelt siden jeg var ti - og er vel blitt ganske hjerneskadd selv i en alder av snart 40.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

For min del så syns jeg aldersgrenser er oppskrytt, og jeg syns enhver skal få lov til å spille det spillet de har lyst til så lenge de greier å skille spill fra virkelighet.

 

Er møkka lei av å gå til kasse med et spill for å så bli bedt om å vise legitimasjon, også får jeg "du er for ung, dette spillet kan ikke du kjøpe" så sier jeg "jeg får lov av foreldra mine å kjøpe det, vil da ta å ringe mine foreldra og høre kansje?" butikken "nei, det trengs ikke du får ikke kjøpe spillet" så blir det til at jeg ringer moren min eller faren min for at de så må komme å kjøpe spillet for meg. Gleder meg rett og slett til jeg fyller 18(er 17 nå).

 

Skjønner egentlig ikke dette aldersgrense tullet, jeg har spilt voldelig spill opp og ned igjennom årene og jeg har fortsatt ikke drept noen mennesker i virkeligheten.

Jeg skjønner ikke hva folk er redde for, men det jeg skjønner er at ikke alle er like og at noen selvfølgelig blir mektig påvirket av spill.

 

 

Edit: Jeg syns rett og slett at foreldra skulle fått bestemt om guttungen/jenteungen kan få spillet eller ikke.

 

----------------------

 

Men det var nok Off topic for min del.

Så GoW til salg på en ekspert butikk her i Oslo nå idag, men siden jeg vet at de skal koste 399 på elkjøp pluss at jeg har cod3 som kan holde meg med selskap så skal jeg greie å holde meg.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...