Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med at min GOW CE blir shippa enten i dag eller i morgen fra Play-Asia. Lov å håpe. :yes:

7257755[/snapback]

 

 

hvorfor har ikke du bestilt fra Videogamesplus? litt billigere og raskere

 

 

og sendte ut allerede onsdag

7257790[/snapback]

 

Tenkte det, men CE utgaven var utsolgt hos videogamesplus.ca

Lenke til kommentar
Skulle ønske det var et "Only play with mature players" valg på XBL.

Begynner virkelig å bli lei alle disse dumme dritungene. Avoid listen min er vel ca 100 ganger så stor som friends listen nå :thumbdown:

 

Er redd at den kommer til å vokse kraftig når GoW er i hus :roll: .

7263706[/snapback]

 

Enig.

I COD3 har jeg kun møtt fåtall småunger. Blir nok værre i GoW

7263728[/snapback]

 

Ny tråd med gamertag for de over 18-20 år kanskje... ;)

Lenke til kommentar
Ny tråd med gamertag for de over 18-20 år kanskje... ;)

Alder har mer eller mindre ingenting og si for såkalt "moden" gaming.

 

Onkelen min som er rundt 40 spiller Battlefield 2, men han gamer ikke akkuratt seriøst alltid. En granat under friendly tanks? HAHAHA, en gang til, og en gang til... og en gang til.

 

2 jeg kjenner går i 7'ende klasse og spiller Battlefield 2 med taktikker og "organiserte" valg med tanke på våpen osv.

 

Så tror den gamertag lista for folk over 18-20 ikke vil hjelpe særlig.

Selv er jeg 17 og prøver og "game særiøst" for å ikke ødelegge for andre enn meg selv!

Lenke til kommentar

Kanskje du ikke tror det, men jeg vet det! Har selv sikret meg en friendsliste med nesten 100 personer over 20 år. Himmel og hav i forskjell. Her har jeg altså bare sortert etter alder. Selvsagt er det eldre mennesker som ikke kan oppføre seg. Men det er langt mindre hyppig å treffe på slike når de er over 20. Det er bare ren logikk. Dermed er det færre du trenger å slette fra listen din om de skulle vise seg å være en idiot.

 

Har vurdert å lage en slik tråd slik at jeg ikke får listen min full av skrikete unger. Men har ikke giddet å lage det ettersom internetten min er rompesakte for tiden. Derfo får jeg nok ikke noe særlig kvalitetstid med Gow mp uansett. Men synest for all del at noen bør lage en slik lite også. Like barn leker best.

Betviler forresten ikke at en på 17 kan være moden og hyggelig å spille med. Men hvor mange fjortiser skal en væere villig til å gå igjennom for å finne den sjeldene varen?

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Kanskje du ikke tror det, men jeg vet det! Har selv sikret meg en friendsliste med nesten 100 personer over 20 år. Himmel og hav i forskjell. Her har jeg altså bare sortert etter alder. Selvsagt er det eldre mennesker som ikke kan oppføre seg. Men det er langt mindre hyppig å treffe på slike når de er over 20. Det er bare ren logikk. Dermed er det færre du trenger å slette fra listen din om de skulle vise seg å være en idiot.

 

Har vurdert å lage en slik tråd slik at jeg ikke får listen min full av skrikete unger. Men har ikke giddet å lage det ettersom internetten min er rompesakte for tiden. Derfo får jeg nok ikke noe særlig kvalitetstid med Gow mp uansett. Men synest for all del at noen bør lage en slik lite også. Like barn leker best.

Betviler forresten ikke at en på 17 kan være moden og hyggelig å spille med. Men hvor mange fjortiser skal en væere villig til å gå igjennom for å finne den sjeldene varen?

7269463[/snapback]

 

Er så enig i det du sier!! Skulle gjerne hatt den friendslista di :thumbup:

Selv om jeg tror at den lista jeg har er ordentlige gamere stort sett, gammel el ung...

Skal jobbe litt med lista selv når jeg etterhvert blir mere opptatt med online spill etterhvert som GoW osv. kommer i posten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...