Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!

Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Måtte nesten registrere meg her så jeg kunne informere dere om at jeg igår kveld i 6tida var på Expert Bonus på Sluppen i Trondheim og kjøpte Gears of War til den nette sum av 649,-. Jeg fikk da beskjed om at det siste av spillene de hadde fått inn igår, ble solgt til meg. Ettersom jeg syklet dit fra solsiden, er jeg glad det ikke ble bomtur!

Det var forresten en igår som i en annen Gears of War tråd tipset om at de hadde spillet inne der, så takk til han :D

BTW. Er det noen som vet hva patchen den spør om å laste ned inneholder?

Lenke til kommentar
jepp,elkjøp har den til 399 fra og med den 17/11.

Faen om jeg betaler 600 spenn da.......ble ferdig med Fear i dag og da spiller jeg COD3 i mellomtiden.  :w00t:

7263382[/snapback]

Hva synes du om F.E.A.R?

7263509[/snapback]

Har ikke spilt Pc versjonen så hadde ingen forventninger til 360 utgaven men

ble MEGET positivt overrasket.Er noe av det bedre jeg har spilt på 360....100 ganger bedre enn Prey for min del.

Annbefales for alle som liker FPS.

Er usikker på om jeg skal beholde spillet,MP var bra men problemet er at mange andre er bedre og da spiller jeg vel de i stedet.

Lenke til kommentar
Er usikker på om jeg skal beholde spillet,MP var bra men problemet er at mange andre er bedre og da spiller jeg vel de i stedet.

7263554[/snapback]

Sitter med samme følelse her. Spilt gjennom F.E.A.R og selv om MP delen er råbra så blir det liten tid til alle spillene utover.

Så hvis noen har lyst på F.E.A.R så send en PM :D

Lenke til kommentar

Har nå prøvd multiplayer på GoW i en halvtime.

Det var utrolig morsomt. Mer enn jeg hadde forventet.

Jeg var litt skeptisk 4v4, men det førte til ekstremt intense kamper og samarbeid.

Litt skuffende var det at det kun var 13 åringer fra usa med pipstemme som skrek "you're so fucking gay" å spille med, men det tar seg vel opp etter den 17.

Lenke til kommentar

Litt skuffende var det at det kun var 13 åringer fra usa med pipstemme som skrek "you're so fucking gay" å spille med, men det tar seg vel opp etter den 17.

7263613[/snapback]

Er dette ein feature som følger med spillet? :dribble:

Neida,men det er er eit fenomen vi alle har vert borti vel :p

Lenke til kommentar
Har nå prøvd multiplayer på GoW i en halvtime.

Det var utrolig morsomt. Mer enn jeg hadde forventet.

Jeg var litt skeptisk 4v4, men det førte til ekstremt intense kamper og samarbeid.

7263613[/snapback]

Skulle ønske det var et "Only play with mature players" valg på XBL.

Begynner virkelig å bli lei alle disse dumme dritungene. Avoid listen min er vel ca 100 ganger så stor som friends listen nå.

Er redd at den kommer til å vokse kraftig når GoW er i hus :roll: .

Prøvde å fa tak i GoW i bergen sentrum i dag, og det var lite vellyket.

Virket nesten som de hadde fått litt pepper i enkelte butikker, de bare så skamfult ned i bakken når jeg spurte om de hadde det under disken :tease:

Endret av Toreal
Lenke til kommentar
Skulle ønske det var et "Only play with mature players" valg på XBL.

Begynner virkelig å bli lei alle disse dumme dritungene. Avoid listen min er vel ca 100 ganger så stor som friends listen nå :thumbdown:

Er redd at den kommer til å vokse kraftig når GoW er i hus :roll: .

7263706[/snapback]

Enig.

I COD3 har jeg kun møtt fåtall småunger. Blir nok værre i GoW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...