Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om noen kan gi noen tips om Trondheimsbutikker som selger, så send gjerne en PM.

7255324[/snapback]

 

Elkjøp på stjørdal har det tydeligvis inne og selger det. De hadde visst mange på lager.

7258989[/snapback]

 

Er du helt sikker? I så fall tror jeg det blir en aldri så liten roadtrip til stjørdal i morgen.

Lenke til kommentar
Om noen kan gi noen tips om Trondheimsbutikker som selger, så send gjerne en PM.

7255324[/snapback]

 

Elkjøp på stjørdal har det tydeligvis inne og selger det. De hadde visst mange på lager.

7258989[/snapback]

 

Er du helt sikker? I så fall tror jeg det blir en aldri så liten roadtrip til stjørdal i morgen.

7259766[/snapback]

 

Vi trenger en bekreftelse på det! :hmm:

Lenke til kommentar
Om noen kan gi noen tips om Trondheimsbutikker som selger, så send gjerne en PM.

7255324[/snapback]

 

Elkjøp på stjørdal har det tydeligvis inne og selger det. De hadde visst mange på lager.

7258989[/snapback]

 

Er du helt sikker? I så fall tror jeg det blir en aldri så liten roadtrip til stjørdal i morgen.

7259766[/snapback]

 

En jeg kjenner som bor i Trondheim sa iallefall at broren hans hadde kjøpt spillet. (2 stk faktisk, en til seg selv og en til han :))

 

Jeg får vel endelig bekreftelse i morgen, da skulle han hente det. (hos broren sin).

Lenke til kommentar

Tok meg en tur på nattåpent på Lagunen storsenter i Bergen idag i håp om å få kloa i GeoW.

 

- Penger - CHECK

- Søt kjæreste - CHECK

- GoeW - :no:

 

Jeg gikk gjennom planen med damen opp til flere ganger; "Vær SØT og til å med horete om nødvendig!". De tviholdt likevel på at de ikke hadde det på lager og prøvde istedet å sjekke hun opp.. :dontgetit: Noen som har forslag? Har bursta på mandag og fortjener GeoW asap!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Tok meg en tur på nattåpent på Lagunen storsenter i Bergen idag i håp om å få kloa i GeoW.

 

- Penger - CHECK

- Søt kjæreste - CHECK

- GoeW -  :no:

 

Jeg gikk gjennom planen med damen opp til flere ganger; "Vær SØT og til å med horete om nødvendig!". De tviholdt likevel på at de ikke hadde det på lager og prøvde istedet å sjekke hun opp..  :dontgetit: Noen som har forslag? Har bursta på mandag og fortjener GeoW asap!

7261264[/snapback]

 

når du får tak i spillet:

 

-penger - :no:

-søt kjæreste - :no:

-GeOW - CHECK

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...