Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Får det travelt me å kjøpe spill nå snart jeg! -Gears of War -CoD 3 -Saints Row -Dead Rising -Viva Pinata Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei! Je fikk mitt eksemplar idag: Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja det ser ut som de forskjellige butikkene ikke klarer og holde seg unna å selge dette her. Skjønner det godt. Tenk deg at en ivrig gamer kommer inn i butikken din. Du får den enestående muligheten til og se en gamer gråte av glede. hehe. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noe sted i Østfold eller Akershus/Oslo de har satt det ut i hyllene, eller selger det "under" disk da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noe sted i Østfold eller Akershus/Oslo de har satt det ut i hyllene, eller selger det "under" disk da? Er vel mere eller mindre bare å gå til disken å spørre om de har Gears of War, siden de fleste har det på lageret nå svarer de sikkert; "jada, men..." da sier du ganske enkelt: "jeg skal ha en jeg" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noe sted i Østfold eller Akershus/Oslo de har satt det ut i hyllene, eller selger det "under" disk da? Er vel mere eller mindre bare å gå til disken å spørre om de har Gears of War, siden de fleste har det på lageret nå svarer de sikkert; "jada, men..." da sier du ganske enkelt: "jeg skal ha en jeg" 7254945[/snapback] jeg har prøvd,i de fleste butikker i oslo.. funka dårlig.. men si i fra hvis en butikk selger. uten mas Lenke til kommentar
xelA Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 jeg har fått spillet i dag, og jeg må bare si at jeg ikke akkurat angrer! gleder meg til å tilbringe morgendagen sammen med en kamerat foran xboxen med GoW Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Skal til sentrum i morgen og sjekke, Drammen altså. Ikke lange togturen for mange, kommer til å si ifra så dere kan spørre om PMs hvis jeg får tak i spillet. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Om noen kan gi noen tips om Trondheimsbutikker som selger, så send gjerne en PM. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 2 kompiser jobber på Spaceworld i Trondheim og begge sier de ikke får inn GoW før den 16. Lyver de? Er det noen som kan bekrefte at Spaceworld, hvor som helst i Norge, har GoW på lager? Bryr meg ikke så mye om når jeg får det, men må bare vite om de skal degraderes fra kompiser til bekjente. Lenke til kommentar
Dodle Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Skal til sentrum i morgen og sjekke, Drammen altså. Ikke lange togturen for mange, kommer til å si ifra så dere kan spørre om PMs hvis jeg får tak i spillet. 7255261[/snapback] Bor selv i drammens området og har dårlig erfaring med tidlige utsatte spill her.......mulig det hadde hjulpet om jeg hadde kjent noen som jobber i noen av spill butikkene. Skulle du få tak i GOW så mottar jeg en tips PM med stor takk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 jeg har fått spillet i dag, og jeg må bare si at jeg ikke akkurat angrer! gleder meg til å tilbringe morgendagen sammen med en kamerat foran xboxen med GoW Skal ta studiedag dagen etter jeg får spillet! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg fikk min idag!=) må sette meg ned straks og teste det=) Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvordan har dere klart å få spillet før release? I så fall hvor har dere fått det?! Vil ha!! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Regner med at min GOW CE blir shippa enten i dag eller i morgen fra Play-Asia. Lov å håpe. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Regner med at min GOW CE blir shippa enten i dag eller i morgen fra Play-Asia. Lov å håpe. 7257755[/snapback] hvorfor har ikke du bestilt fra Videogamesplus? litt billigere og raskere og sendte ut allerede onsdag Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg fikk min idag!=) må sette meg ned straks og teste det=) 7257504[/snapback] At orker å brukte tid på å komme innom her og skrive det, når du har fått spillet allerede og heller kan spille det! hehe Lenke til kommentar
Doktoren Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 hvem....har....bergen? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Om noen kan gi noen tips om Trondheimsbutikker som selger, så send gjerne en PM. 7255324[/snapback] Elkjøp på stjørdal har det tydeligvis inne og selger det. De hadde visst mange på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg