Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!

Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe sted i Østfold eller Akershus/Oslo de har satt det ut i hyllene, eller selger det "under" disk da?

Er vel mere eller mindre bare å gå til disken å spørre om de har Gears of War, siden de fleste har det på lageret nå svarer de sikkert; "jada, men..." da sier du ganske enkelt: "jeg skal ha en jeg" :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Noe sted i Østfold eller Akershus/Oslo de har satt det ut i hyllene, eller selger det "under" disk da?

Er vel mere eller mindre bare å gå til disken å spørre om de har Gears of War, siden de fleste har det på lageret nå svarer de sikkert; "jada, men..." da sier du ganske enkelt: "jeg skal ha en jeg" :)

7254945[/snapback]

jeg har prøvd,i de fleste butikker i oslo.. funka dårlig..

men si i fra hvis en butikk selger. uten mas

Lenke til kommentar

2 kompiser jobber på Spaceworld i Trondheim og begge sier de ikke får inn GoW før den 16.

Lyver de? :cry:

Er det noen som kan bekrefte at Spaceworld, hvor som helst i Norge, har GoW på lager?

Bryr meg ikke så mye om når jeg får det, men må bare vite om de skal degraderes fra kompiser til bekjente. ;)

Lenke til kommentar
Skal til sentrum i morgen og sjekke, Drammen altså. Ikke lange togturen for mange, kommer til å si ifra så dere kan spørre om PMs hvis jeg får tak i spillet.

7255261[/snapback]

Bor selv i drammens området og har dårlig erfaring med tidlige utsatte spill her.......mulig det hadde hjulpet om jeg hadde kjent noen som jobber i noen av spill butikkene.

Skulle du få tak i GOW så mottar jeg en tips PM med stor takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...