Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det problemet har jeg også. Det kommer at rutern/modemet.

Hvis du tester tilkoblingen din på xboxen så kommer det sikkert opp at NAT er strict. Da kommer man bare inn på et fåtall av Livetjenestene. Jeg har til dags dato ikke klart å få endret denne.

Har knota med både ruter og modem til ingen nytte. Jeg har flaks om jeg få koblet til en match.

Lenke til kommentar
Å som jeg digga det brettet hvor man ble jaget av det store monsteret. Har aldri opplevd noe så arti og skummelt før. Jeg og han jeg spilte sammen med ble skikkelig redde :p Brukte prosjektor og sourroundanlegg, og det hadde en betydelig stor påvirkning!

7309273[/snapback]

 

:ermm: Jeg og min 21" uten HD får det nok ikke så veldig gøy....

7310199[/snapback]

 

Jeg sier bare: Kjøp deg prosjektor!

 

Når du kobler xboxen til en prosjektor med X360 VGAHD kabel (239,-) så får du HD-kvalitet på prosjektoren! En prosjektor som støtter dette koster ikke mer enn 6-7k. Og et godt nok sorroundanlegg finner du på 1k. Det er alt du trenger! =)

Lenke til kommentar
Å som jeg digga det brettet hvor man ble jaget av det store monsteret. Har aldri opplevd noe så arti og skummelt før. Jeg og han jeg spilte sammen med ble skikkelig redde :p Brukte prosjektor og sourroundanlegg, og det hadde en betydelig stor påvirkning!

7309273[/snapback]

 

:ermm: Jeg og min 21" uten HD får det nok ikke så veldig gøy....

7310199[/snapback]

 

Jeg sier bare: Kjøp deg prosjektor!

 

Når du kobler xboxen til en prosjektor med X360 VGAHD kabel (239,-) så får du HD-kvalitet på prosjektoren! En prosjektor som støtter dette koster ikke mer enn 6-7k. Og et godt nok sorroundanlegg finner du på 1k. Det er alt du trenger! =)

7310240[/snapback]

 

Ja. og så kan du lime sammen melkekartonger for å få lerrett. DA SNAKKER VI FEELING!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...