Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Førstemann på Elkjøp Storo i dag! Og nå har jeg spilt så jeg trengte en liten pause... egentlig ikke glad i den sjangeren av FPS, men skitt au... det her var sykt morsomt!

Gjorde forresten fyren på Elkjøp glad, han var overbevist om at første kunden i dag skulle ha GoW, og jeg oppfylte den gitt.

 

Gamertag: SKELET

(sånn etterhvert... må nesten kjøre gjennom SP først... den er rett og slett avhengighetsskapende, klarer ikke slutte spille.)

7303153[/snapback]

Jeg var på Elkjøp Storo rundt kl 14.00 i dag, og da hadde de rikelig igjen til 399, og satte ut enda fler mens jeg var der.

En annen sak var at de fikk inn to store kasser i spillavdelingen som de ikke hadde plass til på lageret, og hadde en krangel med leverandøren om de kunne ha stående ute i butikken, selv om de var pakket inn i papp uten noen form for angivelse av innhold. :hmm:

7303601[/snapback]

 

 

Har en kompis som var der enda litt senere, og da hadde de visstnok fyllt opp noen tønner eller noe med GoW... så det er så absolutt ikke mangelvare nei! Men så mye som jeg hadde gleda meg til det her, så hadde jeg ikke hjerte og nerver til å ta sjansen i dag. Dessuten fikk jeg jo begynt å spille ganske tidlig:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

kjøpte spillet på mandag av en fyr her.. hadde egentlig bestillt spillet før fra spaceworld..ca 2uker siden sendte så inn en avbestilling på den, men fikk det alikevell. og det var spesial edtion.. hadde bestilt den vanlige. så det var gøy.så nå har jeg 2stk

Lenke til kommentar

Da var GeOW i hus! Har testet litt single player og coop, og må si jeg er ganske imponert! Så blir nok endel spilling fremover nå! Fikk kjøpt det på Elkjøp Vinterbro, hadde mange eksemplarer der å. Limited Boxen var tøff den å, men klarer meg fint med den vanlige utgaven..

 

Bare å legge meg til å forresten: mrdaxter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...