Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 fant også nettoop ut at man kan være på samme, lag over live MP hvis man er på samme konsoll,,, det var artig Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Tror jeg stikker ut i friminuttet og kjøper det, selv om jeg har holdt det av... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg stikker bort i byen nå og henter spillet mitt. Gamertag: Windir Kvitrafn Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Samme her. Håper de har satt det ut. Sees på Live Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Da låg det i postkassa mi på torsdag den 16 november, bestilt fra Oh Canada blev sendt derfra på den 11 novenmber, godt gjort med tanke på de feiret nasjonaldagen forrige helg som innebærer ikke noe postgang fra fredag til mandag. Don`t you love Canada? Jeg har allerede et varmt forhold til dette landet pga at de frigjorde heimbyen i Nederland fra Hitler Tyskland i den andre verdenskrigen... :!: Har allerede peist i flere bestillinger fra dem. Viva Piniata, .live vision, Sonic...Julehandelen er allerede i box ROLF Rainbow 6 Vegas følger sikkert også når det er bekreftet Region free. Syns vi burde bruke code-språk her på forum når vi referer til denne butikken #kremt# for man vet aldri om onkel toll kanskje følger litt med med utviklingen Så mit forslag: bruk code "DtfbfC" (Den tollfrie butikken fra Canada) Når vi snakker om du vet.... ROLF lurer på om jeg spiller litt for mye Splinter Cell og c.s. Watchtower out #kremt# Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Da var Gears of War og Tony Hawk's Project 8 i hus, plukket opp på Elkjøp i Drammen (399,- og 449,-), så ut til at det var greit å være tidlig ute, da det var en ganske begrenset mengde med Gears of War der. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Da var Gears of War og Tony Hawk's Project 8 i hus, plukket opp på Elkjøp i Drammen (399,- og 449,-), så ut til at det var greit å være tidlig ute, da det var en ganske begrenset mengde med Gears of War der. 7302326[/snapback] kjipt =/ skulle vært der jeg å.. men rekker det nok ikke Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg og en kamerat var de første som gikk inn på Elkjøp i Sandvika i dag Så det var itte noe problem å skaffe seg spillet. Gleder meg til å spille Lenke til kommentar
Peter Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Kjører gow-session NÅ. Så om noen vil være med så sleng inn gamertag nå. (Har ikke tenkt til å legge til 100 stk for å finen ut hvem som er online) Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Elkjøp Forus hadde rikelig med eksemplarer inne, 400kr.. Bare synd Xboxen min befinner seg i Kristiansand og GoW på Sola. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Da har jeg kjøpt GoW ble fra EBgames, men vel som sagt jeg fikk dobbel lønning denne mnd =) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 GoW(399) og THP8(449) i h boks nå! er stolt over at jeg klarte å holde meg til noen dager å spare noen kroner Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Var innom El-kjøp når de åpnet og skaffet meg Gears:p Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis ikke GoW å CoD3 ligger i postkassa i dag fra Absoluttspill blir jeg sur Ble jo sendt på tirsdag! Og jeg har bare ca 1-2 timer å spille på i dag før jeg skal til Danmark til i morgen Lenke til kommentar
MorganK Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Var innom Elkjop i matpausa og handlet GoW. Gleder meg til i kveld!!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Da kom jeg hjem fra elkjøp! Nå blir jeg vel sittende her resten av helga.. ^^ Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Da var GoW og TH Project 8 i boks. Elkjøp på Storo hadde endel GoW'er igjen. De hadde en kasse ved utgangen som så ut til å ha minst 30 eksemplarer i seg. Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Akkurat vært på Elkjøp. Det kostet 399,- forventet egentlig at det var dyrere så det var en lettelse for penge pungen. Men blir vel en god helg med lite søvn dette Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Førstemann på Elkjøp Storo i dag! Og nå har jeg spilt så jeg trengte en liten pause... egentlig ikke glad i den sjangeren av FPS, men skitt au... det her var sykt morsomt! Gjorde forresten fyren på Elkjøp glad, han var overbevist om at første kunden i dag skulle ha GoW, og jeg oppfylte den gitt. Gamertag: SKELET (sånn etterhvert... må nesten kjøre gjennom SP først... den er rett og slett avhengighetsskapende, klarer ikke slutte spille.) Lenke til kommentar
nacho Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Heldig for deg at GeoW er TPS da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg