Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da låg det i postkassa mi på torsdag den 16 november, bestilt fra Oh Canada :thumbup: blev sendt derfra på den 11 novenmber, godt gjort med tanke på de feiret nasjonaldagen forrige helg som innebærer ikke noe postgang fra fredag til mandag. Don`t you love Canada? Jeg har allerede et varmt forhold til dette landet pga at de frigjorde heimbyen i Nederland fra Hitler Tyskland i den andre verdenskrigen... :!: :thumbup:

 

Har allerede peist i flere bestillinger fra dem. Viva Piniata, .live vision, Sonic...Julehandelen er allerede i box ROLF :w00t: Rainbow 6 Vegas følger sikkert også når det er bekreftet Region free.

 

Syns vi burde bruke code-språk her på forum når vi referer til denne butikken #kremt# for man vet aldri om onkel toll kanskje følger litt med med utviklingen :hmm:

 

Så mit forslag: bruk code "DtfbfC" (Den tollfrie butikken fra Canada) Når vi snakker om du vet.... :ph34r:

 

ROLF lurer på om jeg spiller litt for mye Splinter Cell og c.s.

 

Watchtower out #kremt#

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Da var Gears of War og Tony Hawk's Project 8 i hus, plukket opp på Elkjøp i Drammen (399,- og 449,-), så ut til at det var greit å være tidlig ute, da det var en ganske begrenset mengde med Gears of War der.

Lenke til kommentar

Førstemann på Elkjøp Storo i dag! Og nå har jeg spilt så jeg trengte en liten pause... egentlig ikke glad i den sjangeren av FPS, men skitt au... det her var sykt morsomt!

Gjorde forresten fyren på Elkjøp glad, han var overbevist om at første kunden i dag skulle ha GoW, og jeg oppfylte den gitt.

 

Gamertag: SKELET

(sånn etterhvert... må nesten kjøre gjennom SP først... den er rett og slett avhengighetsskapende, klarer ikke slutte spille.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...