Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk fatt i det til 499 i dag.. Verdt 100 kr for å få mine klamme små på de en kveld tidligere :dribble: Kan forøvrig informere om at de hadde MANGE igjen på Spaceworld i ett kjøpesenter i Østfold som i dag hadde nyåpning. De hadde både vanlig og collectors edition eller hva den nå heter. Kjøpte vanlig. Var priset feil, og skulle i følge han bak kassa koste 649. Standard Spaceworld med andre ord..

 

Men dere som skulle være i Østfold... Det er enda ikke for sent.. Butikken er åpen til 2200 i dag! Løp og kjøøøp!! Før de priser om :p

Lenke til kommentar

fikk endelig revet meg vekk fra gow,

er et direkte nydelig spill..

 

det jeg (veldig personlig) synes er en av de bedre delene av historien, er at de gidder ikke utdype historien mer enn at den er interesant.

 

f.eks hvor mange har ikke sett den nøyaktig samme historien før?

 

de gidder ikke gjenta det andre spill og filmer har sagt før,

han er en god fyr dømt for noe latterlig som det og være menneskelig.

nå må han ut og ta igjen.

 

hvor mange filmer og spill har jo ikke noe av den samme historien? om ikke akkurat den samme?

 

det er jo umulig og lage et action spill uten at folk har hørt det før, eller klarer og gjette seg til hvordan det skal ende.

 

det er nettopp det som gjør historien genial.

Lenke til kommentar

Jeg avbestilte mitt eksemplar i dag fra komplett. De hadde ikke sendt det ennå engang. Skjønner ikke hva de roter med.

Jeg ringte heller en kompis på Elkjøp, så nå holder han det av til meg til i morra.

Alle butikkene her i byen ville vente med å selge spillet til lanseringsdatoen. Det er visst en skikkelig opprydding på gang med de som selger ting før lanseringsdagen. Det er snakk om at butikker som gjør dette vil miste retten sin til å selge spesielle titler på lanseringsdagen, og heller få varen tilsendt en uke etter alle andre.

Lenke til kommentar

Vi brukte 9 timer på coop hardcore og kommer til å bruke enda lenger på Insane nå. :) Synes spillet er langt nok, jeg.

 

Fant derimot ut at det er mulig med guests i multiplayer. Dette hadde jeg ALDRI funnet ut selv for å si det slik og det er ille at noen kan lage det så trælete.

 

"Yes, I asked this very same question in a thread yesterday. Its very tricky and I don't know why they made it so dificult. Here is how you do it follow my instructions step by step. When you are in the main menu, go to verses, then pick if you want to play ranked or player match, now you will see the screen asking you if you want to host a match or search for one, at this point have the second player on the second controller hit the Y button. This will bring up the xbox menu and there should be a guest ID for them to log on as. Like I said, very dificult cause you can ONLY have a gues join in that screen were you pick if you want to host a game or search for one. Hope that helps ya."

Don't know who wrote this, but it should work

 

Fant dette på det offisielle forumet. :p

 

Skal se om det funker nå.

Lenke til kommentar

Rett på hardcore. Har brukt rundt 6 timer og er ca midt i act 2! Tar litt tid å få kontrollene i fingra. Bare å ta seg god til her altså, ellers er det rett i grava. Chainsaw kill er vanskeligere enn antatt, men det er bra siden det er en jævlig digg følelse når man først får sjansen og klarer det.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
Kanskje det beste spillet jeg har spilt de siste 2-3 årene. Men en veldig negativ ting er det. Er jo altfor kort. Trodde seriøst det bare så vidt hadde startet og da kommer rulleteksten :cry:

7299746[/snapback]

 

 

Fikk tak i CE utgaven i dag, og kjørte igang på hardcore... uten noen "trening"

Og har spilt i 3 timer nå, og er rimelig sikker jeg fortsatt er på første "act" Så er det 5 av dem er jeg mer en fornøyd!

 

Kjøpte også FEAR & WWE SD vs RAW 07, men de har ikke blitt pakket ut av plastikken enda engang!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...