Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående de granatene du kan feste på folk for å så løpe unna og sprenge.

Den mest effektive måten jeg har funnet for å hindre dette er å ha sagen klar i det du ser noen med hendene fremme komme løpende mot deg.

Er ikke alltid du overlever men som regel så tar du med deg kisen som prøve å plante granatene på deg i døden.

Lenke til kommentar
Noen som har noen heite tips på butikker i Oslo som selger spillet i dag?

 

De fleste skal ha fått spillene på lager, men de skal i utgangspunktet ikke legge ut spillet før i morgen. Men det er ofte butikker som ikke bryr seg :)

7297304[/snapback]

 

 

Hvis du vet hvor stovner senteret er, så har narvesen der noen kopier.

Lenke til kommentar
Noen som har noen heite tips på butikker i Oslo som selger spillet i dag?

 

De fleste skal ha fått spillene på lager, men de skal i utgangspunktet ikke legge ut spillet før i morgen. Men det er ofte butikker som ikke bryr seg :)

7297304[/snapback]

 

 

Hvis du vet hvor stovner senteret er, så har narvesen der noen kopier.

7297521[/snapback]

 

 

Det samme gjelder platekompaniet på Strømmen :cool: 579 eller no koster det.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ser ut som jeg ikke mottar spillet i morgen, ettersom nettbutikken ikke har sendt det :( Men to av kameratene mine har kjøpt det, så det blir linking i morgen uansett :)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Ikke noe GoW fra Absolutt spill i dag.

 

Jeg vet ikke hvem jeg skal skylde på, men å å betale 500 kr for et spill på release jeg kunne fått for 400 blir litt dumt når jeg bor såpass nærme Konsberg.

7297656[/snapback]

 

Bestilte fra absoluttspill.no 14.nov, betalte også. Fikk ikke mail om det før i dag, og at de "venter på varer", det samme står det på ordrestatus på siden deres.

 

Hvis de ikke har spillet på lager kan de faen meg skrive "utsolgt". Jeg får det vel ikke i morgen heller. Skuffende.

Lenke til kommentar
Dr.PeeDee; hvor kjøpte du det? Tenkte jeg skulle prøve EB i dag for jeg er opptatt hele helgen, men de pleier ikke å være så veldig romslige ift å slippe spillene litt tdligere...

7296875[/snapback]

 

Jeg dro til Stovner senter i går tidlig - på narvesen der.

 

EB games er ikke så romslige nei. Synd - de tar forhåndsbestillinger, er ikke spesielt billige og selv om nabobutikken har solgt tittelen i dagevis for en billigere penge så "straffer" de de som har forhåndsbestilt. EB games på Stovner ligger ved siden av Narvesen, men EB games solgte ikke - hadde de ikke ute i stativene i hvert fall.

 

Ellers - ikke bekymre deg over online og lag. Det er ikke-eksisterende problem. (hvis det var du som lurte på det i en annen post her).

 

Coop er veldig gøy- prøvde litt i går. Tydelig spillet er designet for dette fra start av.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Kanskje jeg også kjøper det et annet sted i morgen, dersom det ikke kommer. Så benytter jeg meg av angreretten og sender eksemplaret fra absoluttspill.no tilbake igjen til dem.. Om jeg så må betale sure 29kr for frakten så får det bare være.

 

Håper jeg slipper alt maset, og at spillet kommer i morgen. Huff. :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...