Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Trodde ikke avatarer skulle reflektere personligheten på noen måte. Den er valgt mer eller mindre rent tilfeldig. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Personlig valgte jeg min avatar fordi jeg er fan av Twin Peaks, og spesielt Dale. Beklager jeg trakk konklusjonen om at du hadde en avatar fra noe du likte. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kjøpte Gears of War idag! Limited Collector's Edition Spaceworld i Sandvika har flere igjen tror jeg. Lenke til kommentar
murdah Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg har det! yohooo det er fett Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 synes det er kongebra! Unngår og spille litt SP hvis ikke så blir jeg for fort ferdig, kjenner meg selv så greier jeg ikke og stoppe Den første virkelige lange scenen i spillet er så bra, fikk gåshud fra topp til tå! I Love It! Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 tror jeg slutta av på act 3..gawd så bra spillet er drømte faktisk at jeg gikk i cover....hehe vell og merke sovna jeg med kontrollen i hånda Spillet leverer for alle penga! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 ligger muligens i postkassa mi i dag, posten kommer ikkje før tolv så må karre meg gjennom noen timer med PL/SQL først, for dem som vet noenlunde hva det er.... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 ligger muligens i postkassa mi i dag, posten kommer ikkje før tolv så må karremeg gjennom noen timer med PL/SQL først, for dem som vet noenlunde hva det er.... 7295133[/snapback] Hmmm.... Hvor studerer du? Det du sa der minner skummelt om timeplanen min. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Fett å ha et 1000000.1 system i stua da..Blir kanskje trangt med alle høytalerene, men men Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hoho, keep em coming. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Gjennomførte nettopp coop med dark by design fyren. Funket som bare det. Vi healet vel hverandre opptil flere ganger Er sugen på mer co-op. Legg til gamertagen min! (mtnine fury) 7294398[/snapback] Takk for gamet igår kveld! Det var KOS Eg òg er sugen på meir Coop! Utruleg bra, og utruleg søm-laust! Lett som ein lek! Eit ufattelig bra spel! Epic har levert! Gears of War lev opp til hypen, og meir enn det! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 ligger muligens i postkassa mi i dag, posten kommer ikkje før tolv så må karremeg gjennom noen timer med PL/SQL først, for dem som vet noenlunde hva det er.... 7295133[/snapback] Hmmm.... Hvor studerer du? Det du sa der minner skummelt om timeplanen min. 7295142[/snapback] eg studerer ved høgskulen i sogndal, informasjonsbehandling.. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hvis det ikke kommer i dag så kjøper jeg det i butikken og selger eksemplaret fra Absoluttspill. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 eg studerer ved høgskulen i sogndal, informasjonsbehandling.. 7295392[/snapback] Hehe. Ok. Jeg er på siste året på dataingeniørlinja ved høgskolen i bergen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Spillte mot en sinnsykt plagsom irriterende fjortis unge av en amerikaner går. Herregud så plagsom han var! Å da jeg fikk skada han nok så han lå på bakken og ropte etter hjelp gikk jeg bort til han med stil vel og merke. Å sparket av hue på han så blodet spruta! Må bare si det var en ekstrem god følelse samt helt groteskt! MP delen her er bare rå! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Spillte mot en sinnsykt plagsom irriterende fjortis unge av en amerikaner går. Herregud så plagsom han var! Å da jeg fikk skada han nok så han lå på bakken og ropte etter hjelp gikk jeg bort til han med stil vel og merke. Å sparket av hue på han så blodet spruta! Må bare si det var en ekstrem god følelse samt helt groteskt! MP delen her er bare rå! 7295583[/snapback] He he.. Takk for at du inviterte meg inn i spillet i går natt BanAnus (det var deg ikke sant?). Jeg hang med en par omganger, men så måtte jeg bare gå ut. Trodde jeg skulle bli gal av disse amerikanske lyse fjortis-stemmene via headset'et. Tenk dere en lys, irriterende fjortis-vokal med bred amerikansk uttale som absolutt (og da mener jeg absolutt) hele tiden går "Now - you all cover me, ok. And I'll do the job. I'll take the sniper, you cover me? ok. Here we go. Do as I say. Remember - you cover - I'll take out the sniper." Aaargh. Snørrunger, tror hele verden står til tjeneste for dem. Og så tror jeg jaggu det var en slik amerikansk fjortis til på laget som sa noe av det samme - med nesten lik stemme og med samme holdning. Irriterende. Og så var det vel BanAnus og meg. Og vi sa vel ikke så mye. I hvert fall gadd ikke jeg det - gikk ut som sagt. Var sikkert sånn på andre laget og - så takk BanAnus at du "drepte" han på en grotesk måte Neste gang får vi dra i gang flere Norske. Prøvde litt tidligere på kvelden med noen andre fra forumet her og det var jo artig. Selv om jeg (tradisjon tro) ofte døde først. Dr Peedee Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Spillte mot en sinnsykt plagsom irriterende fjortis unge av en amerikaner går. Herregud så plagsom han var! Å da jeg fikk skada han nok så han lå på bakken og ropte etter hjelp gikk jeg bort til han med stil vel og merke. Å sparket av hue på han så blodet spruta! Må bare si det var en ekstrem god følelse samt helt groteskt! MP delen her er bare rå! 7295583[/snapback] De der amerikanske ungene tar seg altfor høytidelig. Ikke noe tess å spille online mot disse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Fikk, ikkje overaskende nok spillet over natten fra absoluttspill i dag Lenke til kommentar
smelx Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vi var en del nordmenn som spilte i går kveld... Vi må få avtalt møter mellom oss fra diskusjon.no på slagmarken Lenke til kommentar
yelloWtummy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Surt med leveringstider fra mpx.no . Det stod først at leveringsdato var 14. men ble ikke levert veldig sent pden 15. for sent til å bli sent fra postkontor EDIT: Jeg er med på noen runder, i morra kommer en venn over og vi skal spille GeOW i tre døgn . Endret 16. november 2006 av yelloWtummy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg