Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Krosjefen: Makan til useriøs mail fra en "bedrift" har jeg vel aldri sett!

Å henge ut underleverandøren sin slik er utrolig uprofesjonelt og mailen er jo full av skrivefeil noe som videre understreker følelsen av "amatørbutikk". Og siden informere om at de som har bestilt CE vil få et avslag på 100,- hvor butikken skal ta tapet er totalt unødvendig, det er bare for å få sympati og forståelse hos kunden og prøve å skyve skylden over på Microsoft.

 

Hvis butikken hadde hatt en kontrakt med Microsoft hvor de ble lovet så og så mange CE så hadde de hatt en sak i rettsapparatet, men her har de tydeligvis lovet bort CE uten at det har foreligget noen avtale, da får også butikken ta skylden når det går galt.

 

Det hadde holdt lenge med en mail som sa:

 

"Pga forhold som ligger utenfor vår påvirkningsevne så vil vi ikke klare å lever CE til de som har bestilt det. Som kompensasjon vil de som ha bestilt CE få en t-skjorte og 100,- i avslag på den vanlige utgaven av spillet.

 

Vi beklager dette på det sterkeste men vi håper på forståelse og at du vil fortsette å bruke oss som din spilleverandør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har spelt det ein heil del nå, liker det ganske godt! Er litt lett synes eg på Hardcore så eg spele nok fort igjennom det, er sikkert ferdig i løpet av morgondagen.

 

Men eg synes spelet går litt treigt, cutscenes går jo som sirup og mens eg spele så hender det av og til at det går litt treigt(under 20 fps). Slår ikkje Resident Evil 4 på gameplay, men det er nært :)

7285526[/snapback]

Jepp, du er jo maskin.

 

GoW er eit dritspel. Men det kom jo på XBOX 360. Kva kan ein forventa? :)

Den største fjortis-konsollen ever, som du sa.

7287092[/snapback]

 

 

 

La meg tippe hvilken konsoll du har.......Playstation? herregud det må da gå ann og skrive noe om et spill på 360 utan at playstation folk begynner og skrive tull.

Lenke til kommentar
EG HAR FÅTT GOW!

 

Var heime og sjekka postkassen i lunch-tida idag.

Har berre spelt i 20 minutt ca, utruleg bra!

 

Nokon som er med på coop ikveld? :D

 

 

Lynkjapp levering av www.absoluttspill.no - ein butikk eg kan anbefale på det varmaste.

Knakande god service, og meget bra prisar.

7289042[/snapback]

 

 

Baaaaah! Pure evil dbd! Pure evil!

Sitter her på jobb og vet nå med 90% sikkerhet at spillet venter på meg i postkassa... Hvor er fugleviruset når man først trenger det?

Lenke til kommentar
Gah, der får jeg for å ikke betale med kredittkort. Det ser ikke ut til at det blir noe GoW på meg i dag :(

7289073[/snapback]

Leit. :-(

Legg meg til på xbox live, så tar me ein coop når du er klar! :)

7289106[/snapback]

 

Keisinger er tagget :)

 

Skal nok spille igjennom spillet alene først, jeg er ganske treig. Men er med på coop og versus når jeg er igjennom Campaignen!

Lenke til kommentar
Eg har spelt det ein heil del nå, liker det ganske godt! Er litt lett synes eg på Hardcore så eg spele nok fort igjennom det, er sikkert ferdig i løpet av morgondagen.

 

Men eg synes spelet går litt treigt, cutscenes går jo som sirup og mens eg spele så hender det av og til at det går litt treigt(under 20 fps). Slår ikkje Resident Evil 4 på gameplay, men det er nært :)

7285526[/snapback]

Jepp, du er jo maskin.

 

GoW er eit dritspel. Men det kom jo på XBOX 360. Kva kan ein forventa? :)

Den største fjortis-konsollen ever, som du sa.

7287092[/snapback]

 

 

 

La meg tippe hvilken konsoll du har.......Playstation? herregud det må da gå ann og skrive noe om et spill på 360 utan at playstation folk begynner og skrive tull.

7288967[/snapback]

 

:!: outch !

Lenke til kommentar
Om eg ikkje tar feil så er det bakgrunnsprosjektor. Av typen LCD? Håper ikkje det då alt det svarte i GoW ser ut som sølvsvart :p

7289528[/snapback]

 

Haha, du har bra peil mener jeg :)

 

Du tenker sikkert på de gamle SONY DLP du ;)

 

Dette er den nye standarden med FULL SXRD, du vet, den teknologien som brukes i prosjektorer i prisklassen 80-100 tusen :) Men alle har jo lov å drite seg ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...