Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!

Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ønsker å få en liten oversikt. Det er vel lenge siden en release har vært så uoversiktlig. Derfor kan vi samle en tråd der dere skriver hvor og når dere har fått GOW. Så er det lettere å få en oversikt over hvor det er mulig å skaffe seg spillet..

7249456[/snapback]

Order Status

Gears of War Xbox 360 - 11/08/2006 Shipped

Det er på tur, kanskje på lørdag?? Blir vel heller mandag men.... :w00t:

Lenke til kommentar
Var 2 stk fra norge på vennelisten min som satt å spillte det i går, pluss en italiener da.. Jeg blir så forbanna misunnelig :p

7249563[/snapback]

Takk for sist!

Jeg var en av 2 på lista di som satt å spilte det igår.. :D

Lønner seg med gode kontakter vet du... :cool:

Lenke til kommentar
Var 2 stk fra norge på vennelisten min som satt å spillte det i går, pluss en italiener da.. Jeg blir så forbanna misunnelig :p

7249563[/snapback]

Ja, det er jo et paradoks at de som holder seg innenfor lovverket må vente i dagevis på europeisk release, mens de som har "oppgradert" dvd-firmwaren får spillet mer eller mindre samtidig med USA-release, og ofte før. For de av oss som har grei jobb er jo ikke 4-500 kr all verden, og for denne gruppen tror jeg mye av motivasjoen for å piratkopiere hadde forsvunnet hvis de store utgiverne gadd å kjøre lik releasedate over hele verden, eller iallefall fjernet sonesprerrer for godt. Sånn sett er jo GoW et steg i riktig retning. Når hovedspillet til 360 i år er sonefritt, kan det kanskje sette standard for fremtidige utgivelser?

PS. Gled deg, du har aldri ... *aldri* ... sett noe i nærheten av så pent før. Og Coop-gameplayet gir den gode gamle Halo1-coop-følelsen, bare kraftig forbedret. RE4-type boss battles i coop er vansinnig artig ;)

Lenke til kommentar
Ønsker å få en liten oversikt. Det er vel lenge siden en release har vært så uoversiktlig. Derfor kan vi samle en tråd der dere skriver hvor og når dere har fått GOW. Så er det lettere å få en oversikt over hvor det er mulig å skaffe seg spillet..

7249456[/snapback]

Order Status

Gears of War Xbox 360 - 11/08/2006 Shipped

Det er på tur, kanskje på lørdag?? Blir vel heller mandag men.... :w00t:

7249497[/snapback]

Men hvor bestilte du fra?

Lenke til kommentar

Har også det legit.

Må vel sies at det er tidenes beste spill når man først nevner det ;)

Grafikken er bare dødsbra, presser sikkert 360'n for det den klarer ;)

Det som imponert meg utrolig mye var når vi prøvde å spille coop online. Vanligvis merker man lag på 360 spill, t.o.m på fightespill som bare har et begrenset lite område hvor man spiller på. Her er man ute i store områder og går amok med all slags våpen, men har ennå ikke merket noe lag what so ever. Eneste bug jeg har merket online er at noen ganger så står føtterne stille på fienden, og dem "sklir" bort igjennom... no biggie, har bare skjedd et par ganger.

Eneste som var litt trist var at spillet var ikke så langt som jeg hadde håpet på. Har ventet såpass lenge på spillet, så var det over på 8-9 timer (gikk igjennom i split-screen modus). Men blir absolutt å gå igjennom det på alle vanskelighetsgradene og spille masse online ;)

Lenke til kommentar
Men HVOR?

Noen som har fått skaffet det i trondheim?

7250081[/snapback]

kjøp på elkjøp da mayne !

7250097[/snapback]

Har de fått det inn da New YorK?

7250120[/snapback]

om de har fått det inn i New york vet jeg ikke, men stikk på elkjøp i neste uke, release er 17..

Var det ikke en dude som sa det kosta 399 her a ??

Lenke til kommentar

Fikk samme svar, de er utrolige flinke på og svare på mail og sende ut bestillinger som dem har på lager. Bestillt Gow og CoD3, fikk svar på alt jeg lurte på om GoW 5 min etter jeg hadde sendt mail til dem. CoD3 bestillte jeg i dag, nå er den på vei ut døra dems allerede etter bestilling er lagt inn.

Anbefales på det sterkeste og bestille fra dem!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...