Vidarak Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hva trenger man 4stk PCIe-kontakter til på strømforsyningen? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 tja, SLI? GF8800 har TO PCIe kontakter... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 og man kan ha flere GF8800 i SLI opp til fire. Altså trenger du åtte får å kjøre dette. Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hva er "hold-up"-tid, som det er skrevet i artikkelen? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dette er jo bare tull. Hvem i huleste trenger så mange watt? 8800 er ikke betydelig mer effekthungrig enn sine forgjengere. Dette er bare bs. Lenke til kommentar
Xmotololo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hehe... Har en sånn oljefylt radiator. Den tar 1500 W. Må vell snart ha eget minikraftverk til maskina hvis det skal fortsette i denne retningen :!: Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Nå synes jeg de begynner å ta litt vel mye høyde for ikke-samtidig maksimal bruk av alle linjene når de skryter av strømstyrken på hver linje. 7249527[/snapback] He he! Ja - minner mig om Q-tek PSU'er, der feilaktigt ble stemplet som dårlige, fordi noobs'ne ikke greite å lese/forstå specs eller gennemskue diverse salgstriks. Dagens nye PC-byggere leser ikke specs på den hardware de kjøper - dei leser hellere anbefalinger fra "gårsdagens noobs" - og resultatet herav kan ses tydeligt i "Hjelp - maskinen funker ikke" forum kategorien. Kimmer 7249906[/snapback] Q-tec PSU'er har ikke blitt feilaktig stemplet som dårlige, de var faktisk sinnsykt upålitelige. Har bygd endel maskiner med q-tec psu'er for en stund tilbake, og tror jeg har byttet alle minst 1 gang. Kanskje merket har bedret seg nå, men i den perioden var de i alle fall utrolig dårlige, så jeg holder meg fortsatt unna. Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dette er jo bare tull. Hvem i huleste trenger så mange watt? 8800 er ikke betydelig mer effekthungrig enn sine forgjengere. Dette er bare bs. 7253807[/snapback] Neida, greit med litt effekt, som noen nevner så kan du jo ha flere enn 2 stk slike kort i SLI... Overkill for den "normale" bruker ja sikkert, men... :-) Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Noen som vet noe om hvilke butikker i Norge som vil selge denne, og når den evt kommer på lager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå