int20h Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Apple har lansert tre nye bærbare MacBook-maskiner med Core 2 Duo "Merom"-prosessorer. Les mer Lenke til kommentar
souljah Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 underholdende +2000 for sort farve og 40Gb større hdd kan ikke se noen god grunn for noen å kjøpe den sorte modellen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Da undervurderer du nok Apple's kundebase Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dette så ut som gode masiner, og prisene var ikke aller verst heller! Nå som man har muligheten til å kjøre både Windows og OSX på samme maskin er mac for meg nesten den ultimate maskin. Eneste som mangler er et godt skjermkort! Lenke til kommentar
ringe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 kan ikke se noen god grunn for noen å kjøpe den sorte modellen 7249181[/snapback] Fordi den er fet. Apple er fett fordi: a) De lager innovative produkter b) De kan design Apple tjener fett fordi: a) De lager innovative produkter b) De kan design c) De vet å ta seg betalt Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Min mor vurderer MacBook, utelukkende fordi hun liker designet. Forstår henne sånn delvis. Design er jo faktisk ganske viktig ^^ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Man trenger jo bare å kaste et blikk på OSX for å se hvor mye bedre brukergrensesnittet er i forhold til Windows XP og Windows Vista. Virus- og spywareproblematikken er også en helt annen. Hvis "alle" hadde hatt Mac ville det kanskje ha vært bedre enn dagens situasjon med Microsoft's nesten-monopol. Problemet er at det er svært få som har Mac, og dermed blir nytteverdien kraftig begrenset. Lenke til kommentar
souljah Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) kan ikke se noen god grunn for noen å kjøpe den sorte modellen 7249181[/snapback] Fordi den er fet. Apple er fett fordi: a) De lager innovative produkter b) De kan design Apple tjener fett fordi: a) De lager innovative produkter b) De kan design c) De vet å ta seg betalt 7249253[/snapback] å betale 2000 for 40Gb mer og sort farve.. er som å dra flashe en plakat som sier "jeg har mer penger enn vett".. spesielt når hardwaremessigt er null forskjell på den hvite og sorte modellen når vi ser bort i fra de 40 Gb har man litt peiling så kan man kjøpe en 160 gb hdd for rundt 1200, og bytte hdd selv om man på død og liv må ha de extra Gb, og da har man jo en hdd man kan bruke externt i tillegg Endret 9. november 2006 av souljah Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 For å si det slik, hadde jeg vist maskina til morra mi, eller for den sags skyld. Nesten hvem som helst som ikke er interesert i data, så hadde de sett på om den så stilig ut. Det du nå sier er i praksis det at alle som har kjøpt ferrari pc gjør det fordi de har for mye penger og for lite vett. (siden du har fått en maskin med akkurat samme specs billigere, uten ferrarilogo) Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 å betale 2000 for 40Gb mer og sort farve..er som å dra flashe en plakat som sier "jeg har mer penger enn vett".. spesielt når hardwaremessigt er null forskjell på den hvite og sorte modellen når vi ser bort i fra de 40 Gb Folk betaler også mere for å få metallic lakk på bilen sin.. At folk betaler mer for noe som kun skiller seg visuellt er ikke noe nytt.. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Usj! Widescreen laptops er og blir en stygg uting Får man denne i 4:3? Lenke til kommentar
souljah Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Folk betaler også mere for å få metallic lakk på bilen sin.. At folk betaler mer for noe som kun skiller seg visuellt er ikke noe nytt.. 7249464[/snapback] og jeg synes det er ganske så underholdene utover det så syns jeg macbook er en helt kurrant bærbar, og det er en liten detalj som jeg syns er orntli bra, og som apple har designet fint , og det er "små" strømforsyninger, som ikke blir kabelspagetti imotsetning til de fleste andre bærbare pc'er jeg har hatt.. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har vært borti så og si alle laptoper, men ingenting slår Macbook, Lekker hardware, lekkert OS. Widescreen synes jeg er helt kurant også, og 13.3" er perfekt størrelse. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det er jo et "lite" minus at den (i hvert fall foreløpig) bare såvidt klarer å kjøre MS Word ... Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg bruker word på min Macbook Pro og jeg merker ikke noe forskjell i på ytelse i forhold til min windowsmaskin, men til gjengjeld er ikke jeg en veldig avansert wordbruker da Lenke til kommentar
tmn Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Kjører MS Word, Excel og Powerpoing ganske bra på min MacBook. Ingen minus hittil iallefall. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) å betale 2000 for 40Gb mer og sort farve..er som å dra flashe en plakat som sier "jeg har mer penger enn vett".. spesielt når hardwaremessigt er null forskjell på den hvite og sorte modellen når vi ser bort i fra de 40 Gb Folk betaler også mere for å få metallic lakk på bilen sin.. At folk betaler mer for noe som kun skiller seg visuellt er ikke noe nytt.. 7249464[/snapback] kremt, folk kjøper biler med metallic lakk blandt annet fordi de bl.a. holder seg bedre i pris når man evt. skal selge bilen igjen... tipper det ikke er ett så veldig aktuellt spørsmål når det gjelder PCer..? Endret 9. november 2006 av MrLee Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg bruker word på min Macbook Pro og jeg merker ikke noe forskjell i på ytelse i forhold til min windowsmaskin, men til gjengjeld er ikke jeg en veldig avansert wordbruker da 7250913[/snapback] Jeg arbeider med et dokument på litt over 200 sider med funksjonen "track changes" på. Det er ikke så fryktelig avansert, men likevel er maskinen min - en MacBook - nesten ubrukelig til dette formålet. Grunnen er selvsagt at MS Office ikke er kommet i universal binary ennå. Det samme gjelder alle programmene fra Adobe. Folk som skal bruke disse programmene i en profesjonell sammenheng, bør foreløpig ikke satse på mac. Lenke til kommentar
FlyveKristoffer Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sikkert ikke. Noen kjøper pølse med ketchup og andre med sennep, selv om sennepen koster litt mer. Vi er forskjellige. Uansett, Apple har oppgradert prosessoren på MacBookene. Noen som har noe å si til det? Jeg bestilte MacBook (hvit hvis noen lurer) for snart en uke siden. Snille Apple sendte meg en mail i går og sa at de sender den oppgraderte versjonen i stede, uten at det koster noe mer, uten at de leverer den senere Snille Apple. Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det du nå sier er i praksis det at alle som har kjøpt ferrari pc gjør det fordi de har for mye penger og for lite vett. (siden du har fått en maskin med akkurat samme specs billigere, uten ferrarilogo) 7249455[/snapback] Vil absolutt si at folk som kjøper Ferrari pc gjør det fordi dem har mer penger enn vett ja. Mulig at jeg sier dette fordi jeg aldri har hatt råd til å tenke design... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå