kaspertiltnes Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei, lurte på om noen vet av en plass jeg kan bestille en hd-kabel til xbox360, har prosjektor som kjører 720p og er litt surt å ikke få brukt den (= har den kabelen som kom med xboxen, men trenger en som er minst 10m eller en sjøte-ledning Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hvis du skal ha 10 meter komponent så må du skjøte. Her finner du kabler i forskjellige lendger og forskjellige prisklasser: http://www.nettdata.no/catalog/index.php?cPath=173_117_220 I tillegg må du ha et skjøtestykke, hvis ikke du finner en kabel som har hun-koblinger i ene enden, men det fant ihvertfall ikke jeg. http://www.nettdata.no/catalog/product_inf...roducts_id=1166 Ellers så kan du gjøre som jeg gjorde, plassere xboxen sammen med prosjektoren. Det funker fint som bare det, kontrollerne til xboxen funker like fint om xboxen står bak ryggen din. Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 ok takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 blir det merkbart redusering av kvalitet med en så lang kabel? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 blir det merkbart redusering av kvalitet med en så lang kabel? 7255581[/snapback] En kompis av meg skulle koble opp en 15 m lang kabel som skulle gå langs veggen (dama hadde ledningsnerver)... Da jeg kom en tur innom for og se på film, var det skikkelig etterslep, lyden kom bra, men det ble ikke helt lipsync, vi prøvde med 4 forskjellige dvd'er og 3 tver, helt likt på alle med den lange kabelen.. kan godt hende det bare var en dårlig kabel, men etter den erfaringen, satser ikke jeg på langeledninger på noesomhelst Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Er vel slik at så å si alle kabler fungerer like så godt opptil 2-4m+? etter det så bør man sette lista litt høgere på merke etc? Eller er det bare eg som trur eg har snappet oppe noe vettugt? Mulig det ar blit litt for mye COd3 spilling i natt også... Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hm.. signalene i kabler går vel med 0,5 ganger lysets hastighet (eller noe), så tror ikke det at kabelen er på 15m har noe å si. Sikkert en feil et annet sted (forsterker, tv, etc.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå