Khayne Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Holder på med mitt første overklokkingsforsøk med en E6600, og sliter litt med å finne linker til stresstesteren Orthos. Det jeg finner virker svært gammelt og er laget for win 2000. Det burde vært laget en sticky på overklokkings sida der en lett kunne finne links til diverse overklokkings redskaper som en trenger. F.eks: Orthos Coretemp/Intel Thermal Analysis Tool Memtest 86 Pluss sikkert noen andre som dere drevne overklokkere kan legge til? Hadde sikkert spart dere guruer for mange slike spørsmål i framtida. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 bruk prime95 til å teste stabiliteten med, det er mye bedre. Lenke til kommentar
Khayne Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 bruk prime95 til å teste stabiliteten med, det er mye bedre. 7249268[/snapback] Ok, men etter så jeg forstår er Orthos 2 Prime 95 som kjører samtidig? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 bruk prime95 til å teste stabiliteten med, det er mye bedre. 7249268[/snapback] Nja synes OCCT er bedre fordi den tester om om CPUen regner rett noe ikke prime95 gjør så tar det bare en 1/2 time å teste. Superpi og 3dmark er ganske praktisk som før og etter klokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå