Gå til innhold

I see dead people

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Jeg gikk med en ide veldig lenge. En ide om et bilde jeg hadde lyst til aa ta. I dag provde jeg meg frem, og tok dette bildet. Men ettersom jeg provde meg frem i photoshop fant jeg fort ut at dette bildet ville ikke bli vellykket. Allikevel kunne ett av de flere bildene som skulle brukes, brukes til noe annet. Den passet nemlig perfekt med en annen ide jeg hadde.

Jeg satte meg ned aa begynte aa redigere. Jeg lekte mye med Channel Mixer, burn and dodge pluss mange andre rare verktoy, filtere og effekter. Saa da sitter jeg der og redigerer, og begynner aa komme et stykke innom min andre time foran photoshop. Gjett hva som skjer! Hele denne forbanna pcen skrur seg av. Uten grunn! Og det var langt over en time siden jeg savet. Faen! Det er slikt man faar lyst til aa odelegge noe i all sin makt og vrede. Enda en god grunn til at jeg burde skaffe meg min egen notebook.

Jeg aapner opp det lille jeg klarte aa save, og begynner paa nytt. Jeg gjoer det ikke like grundig denne gangen siden jeg er lei og troett, men allikevel ble jeg nogen lunde fornoyd med bildet en time senere.

Saa her er det. Hva synes dere?

post-39493-1163049468_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ufattelig kjedelig at noe sånt skjer. Har brent meg på den før, og nå sitter jeg ivrig og trykker ctrl+S hver gang jeg gjør noe jeg er fornøyd med ;p .

Men, over til bildet. Liker manipuleringen godt, men jeg må si jeg liker ikke effektene den tar over ansiktet. Syns denne effekten minner meg litt om SirMaximus sine bilder.

Lenke til kommentar

Stilig bilde, men syns det er litt mye av det gode noen steder. Litt mer subtil jobb med dodge & burn hadde vært mer troverdig, og gjort det hele mer levende. Stemningen ellers er knall, liker belysningen.

For å gjøre det hele sjukere kunne det funka å bruke liquify og overdrive uttrykket bittelitt, hvis du er hypp på enda mer surrealisme.

Bra jobba.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...