Anonym234 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 De får nok klare instrukter i pausen og jeg håper de klarer samle seg. Vi har dette, men Ungarn kommer alt for lett til. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jevnspilt så langt, men det skal ikke være noe problem for Norge å hale i land seieren her. Norge spiller som oftest en bedre 2.omgang enn 1., så da satser vi på at de gjør det i dag også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jentene viser virkelig baller nå Og de viser balla til Ungarn Endret 14. desember 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ai, nå er det en fryd å se på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Okidoki, jeg tok feil med et mål, men er head over heels in love Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Vi klarer jo ikke spille angrep, det bare kladder og stopper opp. Heldigvis har vi kanspillere som løper som f. Dette holder ikke når vi skal møte Russland :/ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Hovind Johansen må ut av angrepet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Blir altfor mye feil når Hovind Johansen spiller. Det kan ikke fortsette. Vi vinner, men ikke overbevisende nok. Vinner også gruppa, og slipper en konfrontasjon med Russland i semifinalen. Men Russland kommer nok til finalen, og der skal Norge stå på andre siden. Og skal vi slå dem, da må vi spille bedre enn i dag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg koser meg fullt ut med alle jentene, og det innbefatter treneren. De kommer til å bli vinne. Jøss de er dynamitt disse "kjærringene" Lenke til kommentar
andreier Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Vi klarer jo ikke spille angrep, det bare kladder og stopper opp. Heldigvis har vi kanspillere som løper som f. Dette holder ikke når vi skal møte Russland :/ 7502937[/snapback] Enig med deg Stine! Backene våre må jo begynne å sette hverandre opp i situasjoner de er gode på. Man kan si at det fungerer med når Hammerseng er innpå, men mye av det som skjer er jo at hun er mer gjennombrudshissig en andre og derfor kommer til mye bra sjangser. Det er som Bent Svele sier "sett opp linka i en mot en situasjoner hvor hun kan bruke det gode skuddet sitt" eller "få linje til å trekke i rommet bak toerene som er framme å støter veldig høyt som vi gjorde tidlig i kampen". Men for all del, Ungarn er jo ikke noe dårlig lag og jeg synes egentlig det virker som Norge har ganske god kontroll kampen igjennom. Lenke til kommentar
terkje Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 yes! Jeg lurer fortsatt på hva som feiler overtreksdraktene til norge. Ser jo ut som armene har rakta også har de prøvd og teipe den sammen.. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vi klarer jo ikke spille angrep, det bare kladder og stopper opp. Heldigvis har vi kanspillere som løper som f. Dette holder ikke når vi skal møte Russland :/ 7502937[/snapback] Det er vel ikke noe nytt fenomen for norge som håndballnasjon på kvinnesiden. Men til gjengjeld har vi et knallgodt forsvar med like gode, om ikke bedre keepere. Vi er fysisk sterke og har en vilje som få andre. Vi har samhold, vi har en god trener og en FANTASTISK kaptein. G. Hammerseng er bare av en egen klassen når det gjelder: I det ene sekundet ser alt ut til å være i stå, men da får hun en plan som hun gjennomfører med glans og knaller inn et mål! Lagmoralen er plutselig økt og hele kampbildet blir bedre. Denne jenta har få dårlige kamper! Vi har også veldig godt kantspill. Det bakre back-spillet er det vi sliter med som sagt, det er altfor få skuddforsøk og altfor mange forsøk på innspill til strek som resulterer i feil. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Vi har da hatt bra angrep før da, men kladder seg ofte. Hammerseng er jo bare helt nydelig. Jeg skal bli lesbisk og gifte meg med henne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Vi har da hatt bra angrep før da, men kladder seg ofte. Hammerseng er jo bare helt nydelig. Jeg skal bli lesbisk og gifte meg med henne. 7512167[/snapback] Me too Hurra Jentene spiller med "baller" voff voff Endret 16. desember 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Endelig en spennende EM-kamp! Bare sånn for å slenge meg på bølgen: Gro Hammerseng = Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Fantastisk spennende kamp som vi vinner, jeg bestiller kjønnsoperasjon på Mandag Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Aaaaah, deilig! Vekk med Anette, og finalen kan ikke ende med annet enn seier. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg orket ikke se så mye på slutten, det blir for mye for meg. Dårlig kanter i dag, håper det blir bedre i morgen! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Norge gjorde det unødvendig spennende med dårlig spill og mange brente 100% sjanser. Lunde reddet oss på slutten og sendte oss til finale. Hadde Frankrike bare vært litt bedre hadde vi etter all sannsynlighet tapt. Det skal ikke være lov å spille forsvar og angrep slik som vi gjorde i store deler av kampen. Kampen mot Russland kommer til å bli helt annerledes, hvis vi slår Russland i morgen kommer det kanskje til å være det største som vi noengang har gjort på håndballbanen. Endret 16. desember 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Aaah vi er i finalen! Herlig, herlig. Da blir det den finalen jeg hadde sett for meg. Russland har jo vært favoritter lenge. I morgen kan vi slå dem, jeg gleder meg noe utrolig. Men skal det gå, så må disse unødvendige feilene bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå